Vad gör vi? Del CCIV

Varför är man alltid extra hungrig när man ska ta fastande prover? 😆 I vanliga fall kan jag ibland hoppa över frukost men nu kurrar magen och magkatarrkänslan gror 😅

Idag står fysioterapeuten på schemat, annars är det lugnt. Hoppas på uppehåll så jag kan gå en promenad mellan vc och fysio!

Fick sovmorgon idag. Gött.
Unge och kattunge utforskar världen ihop medan jag överväger att plocka ur diskmaskinen. Vi får väl se hur långt jag kommer med det.

Blev inte alls nöjd med frisyren igår. Trodde det var stylingen först, men nu när jag duschat och sovit på saken är jag lika missnöjd.. kan inte riktigt sätta fingret på vad, men det känns inte riktigt rätt liksom.

Strax dags att åka till stallet. Därefter ska jag duscha innan jag ska iväg och köpa de sista julklapparna. Ska dessutom hämta ut några paket på vägen hem.
I eftermiddag ska dottern hämta ut sina nya glasögon och jag åker nog med.

Kom till jobbet och möttes av detta:
1000026519.webp

Då har man officiellt lämnat the 30s.

Somnade om en stund efter att sambon åkt till jobbet men nu sitter jag i godan ro med födelsedagsfrukost; egengjord köttbullemacka, en kladdkakeboll och ett par av nyåkers pepparkakor- från min födelsedag kör jag på med jul, har blitt en tradition 😁. Blåbärssoppa i ett vinglas och morgonkaffet i den fina mullemuggen med kalastema :love: och så en sprakande brasa :love:

Fortsatt sjuk, låter som ett helt tröskverk (om tröskverk låter som att att de har slem överallt 😅).
Men definitivt piggare än igår! Vågar nästan hoppas att det går åt rätt håll.

Ägnar dagen åt att dricka te och kolla ikapp hoppning tror jag. Fortsätter fascineras av betslingen på så många hopphästar :bag:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 214
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 014
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 980
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar