Vad gör vi? Del CCIV

Stort grattis till @Fjordfrälst också!

8262848145_70ea8c3bd2_b.jpg

Jag har tydligen hittat alla fjordtårtor online O_o men tycker att fjordingar brukar kunna ha lite Thelwell-ponny över sig :D

Väntar på att flyget mot Dublin ska lyfta. Konferensdags! Är lika delar glad och nervös, tror det kallas skräckblandad förtjusning. Var sååå nära på att glömma att ta med mig passet, det känns liksom inte som att jag ska utomlands men sen kom jag på att Irland ju faktiskt är ett annat land än Skottland :idea: Och på tal om det måste jag fylla på Revolut-kortet med euros...

Väntar på att flyget mot Dublin ska lyfta. Konferensdags! Är lika delar glad och nervös, tror det kallas skräckblandad förtjusning. Var sååå nära på att glömma att ta med mig passet, det känns liksom inte som att jag ska utomlands men sen kom jag på att Irland ju faktiskt är ett annat land än Skottland :idea: Och på tal om det måste jag fylla på Revolut-kortet med euros...
Snart kommer du dessutom behöva ansöka om visa waiver för att få besöka det avlägsna EU mot besvär och kostnad på 7 EUR....

Nu är 3 av 3 docetaxel i kroppen.

Inför byte av cyto får man annan medicin för att hantera illamående som kan uppstå. En får man inte ta eg om man är allergisk mot jordnötter. Så jag ska ta den på behandlingsavdelningen så stora sjukhuset får rädda mig om det går dåligt (vilket det inte kommer göra, man får dessutom både kortison och antihistaminer i förebyggande syfte ändå).

Jag läste Dubai :o

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 221
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
559
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 019
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 984
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar