Vad gör vi? Del CCIV

Jag hade hoppats på att kunna jobba hemifrån idag, men behövde hoppa in för en kollega och fick åka till kontoret. Trevlig förmiddag på tillsyn tillsammans med en annan kollega dock :)

Känner mig lite hängig efter intensiv arbetsvecka förra veckan, så har lagt mig att vila en stund nu när jag kunde jobba hemma på em iaf.

Har varit på vandring i skogen och träffade på en familj troll mitt i ingenstans!
1000007978.webp

Somnade om en stund efter att sambon åkt till jobbet men nu sitter jag i godan ro med födelsedagsfrukost; egengjord köttbullemacka, en kladdkakeboll och ett par av nyåkers pepparkakor- från min födelsedag kör jag på med jul, har blitt en tradition 😁. Blåbärssoppa i ett vinglas och morgonkaffet i den fina mullemuggen med kalastema :love: och så en sprakande brasa :love:

Grattis! Hurra, Hurra!

download (2.webp

Ätit tidig kvällsmat idag, vi var båda hungriga så det passade bra. Nu chilla med ljudbok och stickning en stund innan nattning av barn. Kvällen tänker jag spendera i fosterställning i soffan och glo på tv. Nya tag imorgon med ledig onsdag! 🙌🏻

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 222
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
559
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 020
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 984
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar