Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intelligentare liv håller sig borta från oss.Tänker att om det finns intelligentare liv än människan i universum så är det läge att komma hit och undsätta en del av jordens befolkning nu.
Exakt dom vill inte ha med oss att göraIntelligentare liv håller sig borta från oss.
Så glad över att jag inte har barn. Vad är det att lämna över?Tänker att om det finns intelligentare liv än människan i universum så är det läge att komma hit och undsätta en del av jordens befolkning nu.
Jag är också glad att jag inte har barnSå glad över att jag inte har barn. Vad är det att lämna över?
Och jag som har barn ser inte allt lika hopplöst. Bara för att vissa människor är misslyckade är inte alla det. Min äldsta son arbetar, älskar att jobba, har fina värderingar, respekterar andra människor, anser att man ska vara rädd om varandra och män som skadar kvinnor är sjuka osv. Jag har en förhoppning att mina övriga två barn kliver efter honom i samma spår. För fan, de som sitter och leder en del länder i dag är ju närmare döden än levande, inte konstigt att inget förändras.