Vad gör vi? Del CCIV

Planerar att gå en tur i morgon på en plats jag inte besökt sen jag hade häst senast. Det borde vara ca 20 år sen.
Kommer att ta med lunch och strosa runt med min nya kamera
Tyvärr ska det vara mulet hela dagen men jag hittar säkert något att fota ändå :D

Funderar på att boka tid hos optikern. Har haft migrän väldigt ofta sista tiden och det slog mig att det kanske beror på glasögonen

Checkat in på hotellet på Östermalm. Suttit i digitalt möte via mobilen i två timmar. Käkat på hotellets restaurang. Nu blir det tre nätter här. Men nu är det snart god natt och släckning för idag.

20241104_205445.webp
Magnus var suverän ikväll
Spelning nummer 28 och den sista av Its My Party

Har druckit te och stickat lite och ska ta mig till duschen, sen är det heldag i Uppsala med behandling och sen besök hos optikern. Ska se om det går att göra bättre glasögon så jag ser när jag kör (linserna blir lite skaviga nu). Alltså jag ser såklart men det är skillnad med glasögon mot linser som blivit onödigt stor.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 207
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 013
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 980
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar