Vad gör vi? Del CCIV

Har käkat rester till lunch. Legat i sängen i många timmar pga migrän och ovan på det ett epanfall, inte så askul faktiskt. Huvudet värker och jag är fortfarande trött, men ryggen säger ifrån om att sängen inte är ett bra ställe för länge. Kanske inte så konstigt att det blev lite kaos i huvudet i dag, lite stressigt i skallen över att lämna båda två hundar för första gången "så länge", på allvar så att säga, detta jag oroat mig för i evigheter, det viktigaste av viktiga saker. Men skallen får skärpa sig helt enkelt.

Får se om skogen vill ha besök strax. Gick med hundarna och blindkäppen innan och fungerade bra, ska göra ett nytt försök nu tänkte jag.

Och så Alvedon igen innan jag går. Synd att jag inte får ta Ipren eller allra helst Treo...

Sista dagen som 36 år då, för ja jag envisas med att jag inte är äldre förrän på dagen jag fyllt, lite för rätt ska vara rätt och lite ptja kanske en smula åldersnoja då jag kommer allt längre från 30 och närmare 40 meeen med tanke på alternativet såååå är det inte så illa och ett rent faktum. Sen är man ju inte äldre än man gör sig, känner mig lika ung än förutom att jag inte låter mig köras över lika lätt och tål inte trams från folk, annars är jag nog mig rätt lik ändå 😁❤️.

20241104_134432.webp
Mitt hotell rum för i natt
Åt buffe på en Kina restaurang, var ingen höjdare. Så dit går jag inte mer...

Nackdelen med lägenhet :down:
Jag och vovvarna brukar ha en gemensam kisspaus runt 03-snåret, men jag släpper ju bara ut mina.
Morgonkissen blev 05 i morse, sen har jag suttit och gäspat hela dagen på jobbet och kastat längtande blickar på soffan där. Åkte hem, hämtade hundarna och åkte till stallet. Mockat lösdriften i regnet och fyllt på vatten åt hästarna. Blev fyra stora kärror med skit. 😓

Handlat, kort runda med hundarna och sen sängen. Nyss kravlat mig upp igen, rastat hundarna och flyttat bilen. Höll på vurpa när vi gick hem igen, vatten på is är ingen hitt men jag lyckades hålla mig på benen. Hundarna har ju fyrtassdrift så de tar sig fram, men stackars varulven halkade när han skulle hoppa in i bilen så han slog i knäna och föll tillbaka. Dumma matte sänkte bilen så han kunde hoppa in säkert den här gången utan att varesig halka eller slå sig. Fördelen med Citroën. :up:

Borde röja väg så det går att ta in en säng jag fått i morgon. En kollega ska hjälpa mig bära så jag måste flytta flyttlådorna så det går att bära in den, men jag är så trött ... ska samla lite kraft innan jag slänger in allt i sovrummet. 🥱

Tittat på SVTS Drömträdgården
Gillar programmet faktiskt får många ideer om vad jag vill göra :)
Men hur man får tid till alla projekt som lagras i hjärnbarken har jag ingen lösning på :cautious:

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 206
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 012
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 979
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar