Nya naglar på plats och jag har handlat mat, lagat mat, ätit mat och flyttat tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren.
Nu ska jag nog läsa lite.
Nu ska jag nog läsa lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni någon annan anhörig i Gbg? Någon vän till henne som du vet om?Jag blir tokig. Pratade med växeln på Östra. Ingen med mosters namn eller personnummer är inlagd. Pratade med 112 igen och förklarade läget. Problemet är att jag vet inte om de kan kontakta mig om de inte får tag på moster! Gah här sitter jag i Stockholm och kan inte göra något! Tips? Råd?
Jag blir tokig. Pratade med växeln på Östra. Ingen med mosters namn eller personnummer är inlagd. Pratade med 112 igen och förklarade läget. Problemet är att jag vet inte om de kan kontakta mig om de inte får tag på moster! Gah här sitter jag i Stockholm och kan inte göra något! Tips? Råd?
Då förstår jag verkligen att du känner dig extra hjälplösStor suck av lättnad. Jag hade redan ringt en till ambulans till moster när hon ringde och berättade att hon varit på VC på morgonen och sedan gått och handlat. Hon har tagit en massa blodprover men inte röntgas. Hon skulle ringa läkaren på vc och be om en remiss till röntgen. Hon lät som sig själv. Läkaren hade ordinerat fysio och alvedon men det vägrar hon naturligtvis att ta.
Jaja, är mest bara glad att min mardrömsscenario att hon låg ensam på golvet och dog inte är verklighet. @kma av olika anledningar så har hon inte någon kontakt med släktingarna som bor i Göteborg och andra utvägar fungerar inte av olika anledningar. Det är därför jag känner mig så hjälplös.
Moster lovade att ringa mig ikväll vid sju för att checka av att hon inte plötsligt mår sämre. Det verkar dock inte vara lika akut som jag fick intrycket av i går kväll.
Stort grattis!! Bra gjort!Är glad - klarade teoriprovet för BE-körkortet med marginal . Nu har jag ett år på mig att haffa en vettig trafikskola, köra lektioner och sätta en bra uppkörning!
Härligt! Stort grattis Nu är det värsta gjort, uppkörningen kommer att gå som en dansÄr glad - klarade teoriprovet för BE-körkortet med marginal . Nu har jag ett år på mig att haffa en vettig trafikskola, köra lektioner och sätta en bra uppkörning!
Håller med!Jag såg nyuppsatta SNÖPINNAR vid sidan av vägen på väg hem från jobbet idag...
Jag vill inte!!
*harsvårtförvintern*