Tittar på utsikten och förundras över alla årstider
Visa bifogad fil 154233
Alla har ju sin charm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar på utsikten och förundras över alla årstider
Visa bifogad fil 154233
Gör så gott du kanEfter att inte ha orkat plugga matte idag pga feber så börjar jag få småpanik över provet på torsdag. Fan.
Tror att du är förberedd.Efter att inte ha orkat plugga matte idag pga feber så börjar jag få småpanik över provet på torsdag. Fan.
Hoppas det, men känns tveksamt även om jag pluggat så mycket som jag kan. Men ja, i värsta fall blir det omprov. Överlever väl det med.Tror att du är förberedd.
Ja det skulle du göra om det skulle bli så. Man rår inte för sjukdom. Men jag tror ändå att du fixar det!Hoppas det, men känns tveksamt även om jag pluggat så mycket som jag kan. Men ja, i värsta fall blir det omprov. Överlever väl det med.
Tack.Ja det skulle du göra om det skulle bli så. Man rår inte för sjukdom. Men jag tror ändå att du fixar det!
Åh jag förstår dig. Byxor är hemska att köpa.Två maskin tvätt klara, väntar nu på de sista två. Så skönt att ha tillgång till en stor tvättstuga ibland! Sitter nu på sofflocket och försöker beställa byxor. Hatar att köpa byxor... Har inte hittat några snygga (eller några som passar) på Lindex och KappAhl. På Åhléns provade jag två par i samma storlek som de paret jag hade på mig, de gick inte ens över höfterna. Nämnde jag att jag hatar att köpa byxor?!
Tackar tackar..
Efter att inte ha orkat plugga matte idag pga feber så börjar jag få småpanik över provet på torsdag. Fan.