Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har flyttat mig till min chefs plats och sitter där och jobbar just nu. Det är inte 13 grader här så jag är rätt nöjd med min nya plats :angel:
I morgon får jag hitta en ny plats, då är hon tillbaka. Kanske kan jag sitta i lunchrummet och jobba då. Har i alla fall fått gehör för att värmen måste igång där jag ska sitta, på något vis fick jag tag i högsta hönset hos hyresvärden :D Hoppas det skyndar på processen en aning.

Fick nyss mail från sonens skola som ”flaggade för att han är hängig.” 😩 Alltså jag orkar inte! Hur många omgångar med sjukdomar kan man drabbas av under en och samma höst?? Jag saknar pandemin där folk var tvungna att hålla sig själv och barn hemma vid symtom och vi därför aldrig varit friskare!

Fick nyss mail från sonens skola som ”flaggade för att han är hängig.” 😩 Alltså jag orkar inte! Hur många omgångar med sjukdomar kan man drabbas av under en och samma höst?? Jag saknar pandemin där folk var tvungna att hålla sig själv och barn hemma vid symtom och vi därför aldrig varit friskare!
Fast de är nog delvis isoleringens fel att vi är sjukare nu. Vi behöver vara lite sjuka ibland och bygga upp försvaret, annars blir det bakslag.

1000008462.webp

Men skål då 🤭🍹

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
81 82 83
Svar
1 646
· Visningar
48 249
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 017
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 588
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min...
2
Svar
21
· Visningar
1 707
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka