Vad gör vi? Del CCIII

Jag har flyttat mig till min chefs plats och sitter där och jobbar just nu. Det är inte 13 grader här så jag är rätt nöjd med min nya plats :angel:
I morgon får jag hitta en ny plats, då är hon tillbaka. Kanske kan jag sitta i lunchrummet och jobba då. Har i alla fall fått gehör för att värmen måste igång där jag ska sitta, på något vis fick jag tag i högsta hönset hos hyresvärden :D Hoppas det skyndar på processen en aning.
 
Fick nyss mail från sonens skola som ”flaggade för att han är hängig.” 😩 Alltså jag orkar inte! Hur många omgångar med sjukdomar kan man drabbas av under en och samma höst?? Jag saknar pandemin där folk var tvungna att hålla sig själv och barn hemma vid symtom och vi därför aldrig varit friskare!
 
Fick nyss mail från sonens skola som ”flaggade för att han är hängig.” 😩 Alltså jag orkar inte! Hur många omgångar med sjukdomar kan man drabbas av under en och samma höst?? Jag saknar pandemin där folk var tvungna att hålla sig själv och barn hemma vid symtom och vi därför aldrig varit friskare!
Fast de är nog delvis isoleringens fel att vi är sjukare nu. Vi behöver vara lite sjuka ibland och bygga upp försvaret, annars blir det bakslag.
 
1000008462.jpg

Men skål då 🤭🍹
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 570
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 796
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 022
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp