Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yey! Grattis!Fick lägenheten
Låter som artros? Sådana symtom hade min hund nästan, hamnade efter på promenader, dock visade ingen smärta. Men grannhunden med artros blir halt om promenaderna är för långa.På jobb. ganska tung i skallen efter helgens manliga förklylning.
Effie är med då vi snart ska till veterinären och hon är inte nöjd över att sitta i bur. Mycket pipande och suckanden
Hon är inte fräsch. Misstänker reumatism meller liknande då hon inte orkar riktiga promenader utan att få ont så något är det. Annars är hon pigg och kry. Ska bli skönt att kolla upp. Inte för att det blir bra för plånboken men hunden kommer bli glad.
Känner väl igen stilen på attacken.Var så trött på att få göra ingenting. Särskilt med sol och fint ute. Så jag gick i slowmotion med hundarna till sjön och satt på bryggan medans de lekte. Så mysigt!
Nu har vi däckat i soffan.
Sekunden då man får nog av sin jobbiga lillasyster:
Visa bifogad fil 154150
Kan rekommendera behandling med LibrelaPå jobb. ganska tung i skallen efter helgens manliga förklylning.
Effie är med då vi snart ska till veterinären och hon är inte nöjd över att sitta i bur. Mycket pipande och suckanden
Hon är inte fräsch. Misstänker reumatism meller liknande då hon inte orkar riktiga promenader utan att få ont så något är det. Annars är hon pigg och kry. Ska bli skönt att kolla upp. Inte för att det blir bra för plånboken men hunden kommer bli glad.
Fick lägenheten
Vet känslan. Det kommer bli braJag fick nyss ett sms med påminnelse om tillträdet av huset i morgon.
Jag känner både lättnad och lite sorg. I morgon är mitt älskade lilla hus inte mitt längre.
Kan hända att även jag gick en dust med mördarhunden..Känner väl igen stilen på attacken.
Fast i mitt hus är det jag som är utsatt