Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver i allra högsta grad få av gipset, diabetiker o det har skavt, kan vara vad som helst under där nu, + att man brukar inte gipsa tår, utan bara tejpa ihop med grannen.Jag blir tokig. Går inte snabbt i vanliga fall och nu är det verkligen som en ledbruten sengångare. Jag har inte ens särskilt ont längre, men borde kanske inte ta bort gipset imorgon helst, vilket jag vill göra! Nåja, hämtat ut tråkiga paket från Region Stockholm (lancetter) och nya sensorer.
Ska nog koka en kopp äpple te. Yum.
Du behöver i allra högsta grad få av gipset, diabetiker o det har skavt, kan vara vad som helst under där nu, + att man brukar inte gipsa tår, utan bara tejpa ihop med grannen.
Jag blir såå förvirrad. Hade nk inte offerter med fast pris?Räkningen från rörmokaren blev lägre än offerten så det löste sig bra trots snickarens påslag. Blev till och med lite över![]()
På snickaren, inte rörmokaren.Jag blir såå förvirrad. Hade nk inte offerter med fast pris?
I vilken riktning är "nedanför lilltån"Frakturen är nedanför lilltån så tror det var därför de inte bara tejpade ihop den. Sju dagar kvar! Men ska kanske ringa och fråga om de inte kan ta det nästa vecka istället.
Ortos, ortos, ortos.Jag blir tokig. Går inte snabbt i vanliga fall och nu är det verkligen som en ledbruten sengångare. Jag har inte ens särskilt ont längre, men borde kanske inte ta bort gipset imorgon helst, vilket jag vill göra! Nåja, hämtat ut tråkiga paket från Region Stockholm (lancetter) och nya sensorer.
Ska nog koka en kopp äpple te. Yum.
Men...hon har inte gipsat hemma som kvällspyssel. Vet du något som hennes läkare inte vetDu behöver i allra högsta grad få av gipset, diabetiker o det har skavt, kan vara vad som helst under där nu, + att man brukar inte gipsa tår, utan bara tejpa ihop med grannen.
Kände sammaI vilken riktning är "nedanför lilltån"? Jag hamnar utanför foten när jag försöker föreställa mig det...
![]()