Vad gör vi? Del CCXI

Traskar mot jobbet. Lång dag men det brukar gå ok när man väl kommer igång.
Gissar att skattepengarna trillar in under dagen.
Trött på att det fortfarande är nollgradigt på morgonen.

Sitter i solen och har det skönt. Dagen är lite upp och ned eftersom vi började tidigt och inte gjorde vanliga rutinerna.

Skulle köra en stund t jobbet. Kom ut från parkeringen med bilen, upp på vägen och plötsligt kommer det bokstavligen en hög katter rullande ner för slänten rakt ut på vägen. 1 meter till och jag hade kört över allihop.
Aldrig sett rullande katter i hög. Det var slagsmål. Jävlar vad de slogs.
Fick gå ut o försöka sära på de. De särades på men den ena sprang sen tillbaka och bokstavligen hoppade på en annan igen.
Fick sära en gång till. De försvann åt olika håll iaf. Satte mig i bilen och körde vidare.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 413
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 060
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Enögd häst
Tillbaka