Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre sent än aldrig .
Man blir ju knäpp när man inte får sova.Så otroligt less på sonen just nu. En bra natt vaknar han 4-5 ggr och en dålig natt, som inatt, vaknar han oftare än varje timme. När han var sjuk förra veckan kunde det ta 60-90 minuter att söva honom, för att han sen ska vakna varje kvart fram till kl. 23 och därefter varje timme. Jag ser verkligen ingen ljusning och känner att det här håller på att ta knäcken på oss. Jag bävar inför att gå och lägga mig på kvällarna när jag sover med honom. Han är 7 månader nu och jag hade verkligen hoppats att det skulle gå åt rätt håll men det är bara månad in och månad ut utan förbättring
Man blir ju knäpp när man inte får sova.
Nog för att det är orelevant, men för oss vände det vid 8 månader, efter det har vårat barn sovit bra! Våran hade oxå ont i magen vilket störde sömnen
Kanske dum fråga (han var ju nyss sjuk så ni kanske testade det då) men har han fått Alvedon inför natten någon gång? Tänker att man dels kan ge det för att se om det rör sig om smärta och dels för välbefinnande. Ingen permanent lösning givetvis men vid behov. Ni verkar ju dock riktigt rutinerade så jag gissar att ni testat det mesta. Kämpa på! Jag är riktigt imponerad av att ni står på benen.Man blir ju det. Jag tycker dagarna går bra med lite sömn, även om jag såklart förstår att jag förmodligen blir mer påverkad av barnens skrik, mer trött i kroppen osv. på för lite sömn. Men jag upplever mig som pigg. Nätterna däremot är tortyr. Jag vankar och klappar, vankar och klappar, och när han precis börjat somna och jag också dåsar till med honom i famnen så börjar han sprattla igen. Om och om igen när jag just håller på att somna. Sen när det känns som att vi hållit på precis hela natten utan uppehåll så är klockan plötsligt 5.30 och han vill upp.
Skönt att höra att det vände för er! Jag har kliat mig i huvudet över vad som är snett för honom men jag tror bara han är känslig. Han vaknar lätt av ljud, magen, snorig, tänderna. Och som bebis så är det ju alltid nåt som är knorrigt.
Kanske dum fråga (han var ju nyss sjuk så ni kanske testade det då) men har han fått Alvedon inför natten någon gång? Tänker att man dels kan ge det för att se om det rör sig om smärta och dels för välbefinnande. Ingen permanent lösning givetvis men vid behov. Ni verkar ju dock riktigt rutinerade så jag gissar att ni testat det mesta. Kämpa på! Jag är riktigt imponerad av att ni står på benen.