Håller med er och bävar för våren som kommerEller hur! 8-10 månader var en pärs tycker jag, de ville så mycket men kunde ingenting .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med er och bävar för våren som kommerEller hur! 8-10 månader var en pärs tycker jag, de ville så mycket men kunde ingenting .
Påvägen dit satt jag och var imponerad över en mamma som åkte buss själv med tre söner mellan kanske 1-7 år, vilken kvinna men insåg nu ikväll att jag precis gjort nästan exakt samma idag. Så Hejja alla oss mammor som uppfostrar fina duktiga barn banana: vi är grymma!!
Detta är ganska intressant för jag är van att åka iväg själv med mina barn då min numera exman inte gillar att åka iväg lika ofta som mig. En sommar åkte jag själv till Marstrand med alla barn, flera timmars enkel bilresa. Det var dock lite väl intensivt att få över alla barn på den lilla färjan till sista ön där fästningen ligger så det gör jag inte om på ett par år. Inte pga mina barn utan för att vissa människor trängdes för att vara först på färjan. Senast igår var jag och bowlade med alla barn (1, 7, 9 och 18) Jag får höra allt ifrån att "det är friskt vågat med så många barn" , "hur vågar du åka själv med alla barn?" till "vad duktiga barn du har som lyssnar".
Jag har däremot bekanta som inte åker iväg själv med sina barn för de känner sig inte bekväma med det. Så det ser verkligen olika ut.
Om du ändå masar dig upp kan du ju lika gärna passa på att hämta vinet självNu tror jag min sambo somnat under nattningen igen, händer varje gång han nattar. Själv sitter jag framför en brasa och ser fram emot ett glas vin, men jag får kanske masa mig upp och väcka honom först.
Det är en klok tanke, men jag tänkte mest väcka honom för hans egen skull faktiskt , vinet kan jag klara på egen hand!Om du ändå masar dig upp kan du ju lika gärna passa på att hämta vinet själv
EXAKT så här var min gårkväll. Ord för ord!Nu tror jag min sambo somnat under nattningen igen, händer varje gång han nattar. Själv sitter jag framför en brasa och ser fram emot ett glas vin, men jag får kanske masa mig upp och väcka honom först.
Här har barnen blivit magsjuka . H vaknade strax innan 6 och hann kräkas i sängen innan jag hann dit. Vid 15-tiden började S också kräkas. Nu väntar jag och min sambo på vår tur medan vi frenetiskt käkar vitpepparkorn.
Nattat barn som sover gott men sitter ändå kvar pga har blivit beroende av Humlan Djojjs vaggvisor typ min nya favoritmusik
Längtar efter att lyssna på sagorna när Ärtan är tillräckligt stor. Men kanske måste tjuvlyssna först.. hon är ju bara 8v och vem orkar vänta?!
Tack, det var ändå goda nyheter! Hoppas det håller sig så!Åh nej! Håller tummarna. Lillan blev sjuk i onsdag men jag och partnern har än så länge klarat oss, så hopp finns!
Joo! Det är dramatiserade ljudböcker, som jag fattar det. Han som skriver böckerna är pappa till hon som sjunger.Åh jag älskar också de sångerna! Har flera på lillans vaggvise-playlist. Men hallå visste inte att det var sagor, måste kollas upp direkt...