Vad gör vi? Kids edition - del 4

Känner igen. Vi hade ett måndagsmöte varje vecka där det ofta sas att ”Jag hoppas alla är utvilade efter helgen” och jag som satt ner för första gången på två-tre dygn med en kaffe i handen som inte var kall kände mest att.. jag vilar just nu 😆
Ja gudars, vi kan ha fullt ös på jobbet men det är ändå inte samma ork som tas jämfört med att vara förälder :p.

En surrealistisk känsla: barnen lekte tillsammans på övervåningen (och höll sams!!) i typ 45 minuter medan jag låg i soffan och vilade och diskuterade inredning och annat med min man.

Vi är inte uppe i 45 minuter ännu utan snarare 10-15, men ja, helt fantastiskt är det!

Idag vaknade dock det ena barnet med mord i sinne och det andra barnet såklart på ”luften är fri” humör så.. färre minuter idag 😂

Vi är inte uppe i 45 minuter ännu utan snarare 10-15, men ja, helt fantastiskt är det!

Idag vaknade dock det ena barnet med mord i sinne och det andra barnet såklart på ”luften är fri” humör så.. färre minuter idag 😂
Haha nej inte vi heller normalt sett 😂 Jisses vad det bråkas! Om allt och inget. Men vilken befriande känsla när det väl sker och det råder någon form av harmoni i huset.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 004
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 106
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 982
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025