Vad gör vi? Kids edition - del 4

Känner mig så hjälplös. Minsting hostar heeela tiden. Han har suttit och hostat och spytt om vartannat i 4h nu. Förra natten höll han på till 05 innan han kunde somna. Har medicin mot förkylningsastma som inte hjälper alls. Var till vc idag och fick mollipect utskrivet, hjälper heller ingenting. Han har svårt att andas när det kör igång och har hela ansiktet fullt av petekier pga ansträngningen.

Så vad gör man? Någon som sitter på ett superknep? Är mer torrhosta än slem.

Åk till akuten. Två av våra barn har haft förkylningsastma och vi har behövt åka till akuten flera gånger när hostan drar igång och den egna medicinen inte hjälper.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 995
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 070
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 956
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025