Vad gör vi? Kids edition - del 4

Känner igen. Vi hade ett måndagsmöte varje vecka där det ofta sas att ”Jag hoppas alla är utvilade efter helgen” och jag som satt ner för första gången på två-tre dygn med en kaffe i handen som inte var kall kände mest att.. jag vilar just nu 😆
Ja gudars, vi kan ha fullt ös på jobbet men det är ändå inte samma ork som tas jämfört med att vara förälder :p.

En surrealistisk känsla: barnen lekte tillsammans på övervåningen (och höll sams!!) i typ 45 minuter medan jag låg i soffan och vilade och diskuterade inredning och annat med min man.

Vi är inte uppe i 45 minuter ännu utan snarare 10-15, men ja, helt fantastiskt är det!

Idag vaknade dock det ena barnet med mord i sinne och det andra barnet såklart på ”luften är fri” humör så.. färre minuter idag 😂

Vi är inte uppe i 45 minuter ännu utan snarare 10-15, men ja, helt fantastiskt är det!

Idag vaknade dock det ena barnet med mord i sinne och det andra barnet såklart på ”luften är fri” humör så.. färre minuter idag 😂
Haha nej inte vi heller normalt sett 😂 Jisses vad det bråkas! Om allt och inget. Men vilken befriande känsla när det väl sker och det råder någon form av harmoni i huset.

Ligger och lyssnar på när barnen andas. Det är en (öppen) dörr mellan våra rum och både liten och stor sover i samma rum (än så länge).
Det har varit en rätt fin dag, solig (men blåsigt) så vi har varit ute mycket. Lilla älskar att vara ute och traska runt och stora spelar gärna boll med pappan.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 004
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 106
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 984
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31