Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad jag hoppas att jag aldrig tröttnar på att umgås med killen jag träffar nu. Fortsätter han såhär finns det iaf ingen risk för det :p Idag blir det lång och tuff jobbdag för mig. Han skickade nyss ett meddelande och frågade om vi skulle beställa mat från favoritrestaurangen ikväll. Nu planerar han att åka till mig på eftermiddagen, mata och rasta hundarna och sedan åka för att hämta maten så att allt är klart lagom tills jag kommer hem. Då kan jag bara duscha och sedan äta supergod mat. Så galet lyxigt. Jag har inte ens bett om något av det, utan det är sånt där som han får för sig att kan vara bra ändå.
 
Sitter på stranden och försöker övertala mig själv om att inte ge upp och åka hem. Vill verkligen ha några timmar här, men det är inte alls så soligt som SMHI påstod att det skulle bli.

Om jag åker hem behöver jag åka förbi hos mamma och hämta hunden som jag lämnade av där på väg hit. Och då vill hon följa ned mig hem sa hon. Och jag oooooorkar inte vara social idag. Jag älskar min mamma, men som jag mår just nu behöver jag ensamhet.

Så jag sitter kvar här en stund till och tittar på när kabadagässen gör upp om vilken flock som har rätt att vara här.
 
Jag ligger i soffan och myser med Lilla herrn :heart Lillkatten ligger och sover, stackarn är helt slut efter semestern även om hon tyckte det var kul.
Bara ett problem nu... mitt kaffe är klart men Lilla herrn ger mig onda ögat om jag börjar röra mig :cautious: Får nog förhandla lite med dreamies om jag ska lyckas få i mig kaffe idag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 882
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp