Har rivit ur sängkläderna och tvättar dem samt laddar för att bädda rent. Det ska ju bli klibbigt några dagar nu så jag tänkte det kan vara skönt med nya, krispiga lakan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här - lakanstvätt på gång !Har rivit ur sängkläderna och tvättar dem samt laddar för att bädda rent. Det ska ju bli klibbigt några dagar nu så jag tänkte det kan vara skönt med nya, krispiga lakan
Bravo!Just nu är jag och ger blod
Lägger bilden på min arm med nålen i i en spioler
Åh byta lakan borde man ja...Har rivit ur sängkläderna och tvättar dem samt laddar för att bädda rent. Det ska ju bli klibbigt några dagar nu så jag tänkte det kan vara skönt med nya, krispiga lakan
Och gissa vem som precis fick ett samtal från vår vice vd, med beskedet att vår chef är sparkad?Naww, tycker inte Mats om Tim!
Er chef är så j-la oprofessionell att han har olympisk guldmedalj i det. Chefen ska för f-n inte ta upp vem som sagt vad i ett sådant samtal!
Standard. ”Det här har aldrig hänt förut”.När inte ens supporten har sett felet förut....
De ska ringa tillbaka efter lunch. Semestern skulle börjat idag, men tänkte bara fixa lite innan....Standard. ”Det här har aldrig hänt förut”.
Typiskt! Hoppas det löser sig!De ska ringa tillbaka efter lunch. Semestern skulle börjat idag, men tänkte bara fixa lite innan....