Nej, men jag hör den...Någon som kollar finalen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men jag hör den...Någon som kollar finalen?
Från 1993 i Finland:Jag vet inte vad för regler som gällde på 90 talet i finland.
Tack för infon. Men skryt vet jag inte om det är.Från 1993 i Finland:
Vilt får inte skjutas från luftfartyg eller från motordrivna fordon som rör sig på marken eller isen, inte heller i skydd av dessa eller, omedelbart efter att de har stannat, närmare än hundra meter från dessa eller från fartyg eller båtar vilkas motor är i gång.
https://finlex.fi/sv/laki/ajantasa/1993/19930615#L4P32
Så du kan nog skriva under på brott där. Vetefan om det är något att skryta om dock.
Nästan det bästa med att vara ledig. Slippa alla väckarklockor!Mobilen ringde inte
Inte min heller. Men den skulle inte det, jag har semester. Jag vaknade ändå 4.30, men kunde med gott samvete somna om.Mobilen ringde inte
Jättekul! Det finns bild i tråden eller på min insta med samma namn som här. Ffa roligt att även min 10-åring kunde vara med och genomföra allt. Det enda hon inte gjorde var löda, och det var för att hon inte vågade, inte för att hon inte fick@Ninnurur Hur var silversmidet? Du kanske har skrivit det och jag missat Jag är i vilket fall sjukt nyfiken!
Ett första steg i alla fall.Är vaken... typ
Jättekul! Det finns bild i tråden eller på min insta med samma namn som här. Ffa roligt att även min 10-åring kunde vara med och genomföra allt. Det enda hon inte gjorde var löda, och det var för att hon inte vågade, inte för att hon inte fick