Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte vad för regler som gällde på 90 talet i finland.
Från 1993 i Finland:

Vilt får inte skjutas från luftfartyg eller från motordrivna fordon som rör sig på marken eller isen, inte heller i skydd av dessa eller, omedelbart efter att de har stannat, närmare än hundra meter från dessa eller från fartyg eller båtar vilkas motor är i gång.

https://finlex.fi/sv/laki/ajantasa/1993/19930615#L4P32

Så du kan nog skriva under på brott där. Vetefan om det är något att skryta om dock.
 
Från 1993 i Finland:

Vilt får inte skjutas från luftfartyg eller från motordrivna fordon som rör sig på marken eller isen, inte heller i skydd av dessa eller, omedelbart efter att de har stannat, närmare än hundra meter från dessa eller från fartyg eller båtar vilkas motor är i gång.

https://finlex.fi/sv/laki/ajantasa/1993/19930615#L4P32

Så du kan nog skriva under på brott där. Vetefan om det är något att skryta om dock.
Tack för infon. Men skryt vet jag inte om det är.
 
Jag vet att @Sel och @Mineur bor i Skottland men detta fick mig att tänka på dem ändå :D
(Skottland diskuteras iallafall och har ett litet klipp under "pausen".)
Länder i en talk show - will northern ireland get back with ireland?! :rofl: Fick mig att nästan gråta av skratt!
 
Är också vaken och pigg faktiskt! Eller snarare inte trött!
När hände det senast :laugh:?!

Var ledig igår kväll plus idag på morgonen.
Känner mig utvilad. Skön och något ovan känsla!

Sitter och ska precis dricka lite kaffe. Ute är det fint väder men lite kyligt (egentligen inte men det känns så säkert pga att det varit så varmt tidigare).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 888
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp