Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy tusan vad rök förpestar miljön! allt stinker!Mår så jäkla dåligt över rökaren och att få rök in i min lägenhet
Har mailat hyresvärden igen, är nu 99% säker på vem det är. Har stängt överallt nu, tänkte öppna när jag går och lägger mig men vet inte när jag törs öppna. Sist var det nog en ny sort hon rökte, stank jättemycket
Verkligen! Blir så arg och ledsen!!Fy tusan vad rök förpestar miljön! allt stinker!
Han har röntgensyn och har redan dömt ut honom Tregradig hälta
Står utanför och väntarBara att ringa nödslakten då
Klart de är värt de , så mycket vilt vi har så. Jag är inte emot att folk jagar de vilda .Pappa ställde ett ultimatum,
Ta jägarexamen eller sluta jaga!
Ok jag förstår. jag kan snart inte jaga mer på markerna i finland och i sverige behöver man visst en jägarexamen och licens.
man jag har inte jagat på evigheter heller så är det värt det.
Äppelmos är en hit också om krämen tar slutSambon skulle äta gröt och det fanns ingen sylt. Jag sa åt honom att testa med kräm istället, Ekströms äppelkräm. Tydligen en hit!
När min pappa var här sist så testade han också. Nu äter pappa och hans sambo det varje dag.
De hade letat överallt efter just Ekströms. Omöjligt att hitta! Nu ringde han och berättade att de köpt ALLA de Ekströms äppelkrämer som de hittade i en butik som inte fått slutsålt.
Får man jaga utan vapenlicens i Finland?Pappa ställde ett ultimatum,
Ta jägarexamen eller sluta jaga!
Ok jag förstår. jag kan snart inte jaga mer på markerna i finland och i sverige behöver man visst en jägarexamen och licens.
man jag har inte jagat på evigheter heller så är det värt det.
Errr, när det gäller finland och jakten jag har varit med om där kan väl jag säga att det var väl i en gråare zon än vad som kan vara bekvämt för många. Men jag har jagat, frå hästrygg, skottersäte, skidor och fot.Får man jaga utan vapenlicens i Finland?
Eller hänger du bara med utan att skjuta?