Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg på Nerikes Allehanda att de har kunnat identifiera dem som omkom nu Tänker på deras anhöriga.Börjar misstänka att en bekanting/tidigare vän var med i flygplanskraschen i Örebro... Brukar alltid dyka upp något litet inlägg om det händer något i fallskärmsvärlden, men nu, knäpptyst
Någon som kollar finalen?
Det var hans standard innan äppelkräm-uppenbarelsen.Äppelmos är en hit också om krämen tar slut
Jaktbrott alltså?Errr, när det gäller finland och jakten jag har varit med om där kan väl jag säga att det var väl i en gråare zon än vad som kan vara bekvämt för många. Men jag har jagat, frå hästrygg, skottersäte, skidor och fot.
troligen. men oftast jagade men Helsingfors polischef och hans bror. (min morfar).Jaktbrott alltså?
Troligen?troligen. men oftast jagade men Helsingfors polischef och hans bror. (min morfar).
Nu har jag inte jagat på många år. och senast det var aktuellt med vapen för min del så var det bara att köpa ett på varuhuset. Idag skulle jag inte agera så.Troligen?
Ska du ut och roa dig med att skjuta djur är det väl lämpligt att ha koll på lagarna runt det.
Ja, så hemskt Såg också en artikel om en person som hade åkt med i samma flygplan ungefär en halvtimme tidigare och som kände alla de som omkom. Herregud vad jobbigt det måste vara, att veta att det kan ha varit så nära. Nu vet man väl inte än vad som faktiskt hände, men ändå. Fy sjutton så obehagligt allting...Såg på Nerikes Allehanda att de har kunnat identifiera dem som omkom nu Tänker på deras anhöriga.
Errr, när det gäller finland och jakten jag har varit med om där kan väl jag säga att det var väl i en gråare zon än vad som kan vara bekvämt för många. Men jag har jagat, frå hästrygg, skottersäte, skidor och fot.
det vet jag, och jag har inte jagat på svensk markSkjuter du från en skoter i Sverige blir du åtalad.
Ska en jaga ska reglerna följas och du vet mycket väl vad som gäller i Sverige.
Jag vet inte vad för regler som gällde på 90 talet i finland.Skjuter du från en skoter i Sverige blir du åtalad.
Skjuter du från en skoter i Sverige blir du åtalad.