Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar misstänka att en bekanting/tidigare vän var med i flygplanskraschen i Örebro... Brukar alltid dyka upp något litet inlägg om det händer något i fallskärmsvärlden, men nu, knäpptyst :down:
Såg på Nerikes Allehanda att de har kunnat identifiera dem som omkom nu 💔 Tänker på deras anhöriga.

Beställt en ny tömring till selen. Konstigt nog vad de bara den plus tömmar han lyckades förstöra i olyckan .. Så nya tömmar måste jag vaska fram med. Och vi som slängt massa sånt bara för att jag föredrar de syntetiska istället för läder .. Snark.

Beställde varsin liten skylt också till deras huvudlag ❤️ Så fina grabbarna ska bli! Trulen får en röd och Palle en svart. De har varsin färg 😆 Gillar sånt lull lull.

Såg på Nerikes Allehanda att de har kunnat identifiera dem som omkom nu 💔 Tänker på deras anhöriga.
Ja, så hemskt :( Såg också en artikel om en person som hade åkt med i samma flygplan ungefär en halvtimme tidigare och som kände alla de som omkom. Herregud vad jobbigt det måste vara, att veta att det kan ha varit så nära. Nu vet man väl inte än vad som faktiskt hände, men ändå. Fy sjutton så obehagligt allting...

Errr, när det gäller finland och jakten jag har varit med om där kan väl jag säga att det var väl i en gråare zon än vad som kan vara bekvämt för många. Men jag har jagat, frå hästrygg, skottersäte, skidor och fot.

Skjuter du från en skoter i Sverige blir du åtalad.

Ska en jaga ska reglerna följas och du vet mycket väl vad som gäller i Sverige.

Skjuter du från en skoter i Sverige blir du åtalad.

Ska en jaga ska reglerna följas och du vet mycket väl vad som gäller i Sverige.

F5F4B91D-CCFF-4B5C-B82E-34F95E47F472.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
9 599
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 831
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
701
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar