Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I går körde jag till Västervik, kramade farfar för första gången på hur länge som helst :love: handlade massor med mat.
Sen när jag kom ut till sommarstugan fixade jag skjuts till bästisen hit bara så där, hade det mysigt och råkade sedan hamna i vattnet.

Jag badade i 4 timmar tydligen. Min pappa ifrågasatte för sjuttioelfte gången om jag är bortbyting.

Har hittills i dag badat, rott runt en ö, och undersökt ett roligt kryp. Ligger nu i sängen igen och läser :D så skönt att vara här. Tar bara någon timme och sen är all stress och spänning borta.
 
Hurra, pysselmaskinen funkar igen!
IMG_20210712_074035.webp

Mjukstart med etikett till flaskan med växtnäring.
 
Er bästa friskvård med störst nytta just nu vore väl att bli av med chefen... :angel:
Jo tack, men det är nog på gång 😆

Apropå chefen.

I fredags kallade han in en av kollegorna på medarbetssamtal. Väl där fick kollegan höra att:
"-Ja du Tim, du är ju väldigt uppskattad här! Alla i din arbetsgrupp pratar positivt om dig, eller ja, Andreas och Ludvig gör det i alla fall. Mats säger inte så mycket.
Men Andreas och Ludvig tycker verkligen att du är jättebra!"

På aw:n efter jobbet (där chefen inte var inbjuden) skrattade vi hejdlöst åt att Mats tydligen inte pratar gott om Tim 😂
 
Senast ändrad:
Fyller lite mer vatten i poolen. Tänker att det nog blir några dopp i veckan som kommer, med tanke på de stigande temperaturerna :) ! Väldigt imponerad av den tjocka (dyra) presenningen som håller 20 grader i poolen, trots många nätter med mycket lägre temperatur än så.... :up:

(Äckligt: Jag fiskade upp en död snigel ur poolen idag.... :wtf: )
 
Jo tack, men det är nog på gång 😆

Apropå chefen.

I fredags kallade han in en av kollegorna på medarbetssamtal. Väl där fick kollegan höra att:
"-Ja du Tim, du är ju väldigt uppskattad här! Alla i din arbetsgrupp pratar positivt om dig, eller ja, Andreas och Ludvig gör det i alla fall. Mats säger inte så mycket.
Men Andreas och Ludvig tycker verkligen att du är jättebra!"

På aw:n efter jobbet (chefen inte var inbjuden) skrattade vi hejdlöst åt att Mats tydligen inte pratar gott om Tim 😂

Naww, tycker inte Mats om Tim! :( :rofl:

Er chef är så j-la oprofessionell att han har olympisk guldmedalj i det. Chefen ska för f-n inte ta upp vem som sagt vad i ett sådant samtal! :banghead: :rage:
 
Vaknade kl. 4… trodde först klockan var 8. Det var den inte. Kunde inte somna om pga jobbiga tankar, fick ett infall och åkte iväg med bilen och knäppte några kort. Förutom att jag kände mig lite galen var det väldigt fint! Hade velat gå en sväng men började tänka på skumma typer och att ingen visste var jag var :o så åkte hem igen.
253A42F1-66C5-4853-BDAF-CE5582A05750.webp
 
Undra vad jag ska hitta på idag?
Finns saker att göra som att städa. :cautious:
Samtidigt har jag semester (men ska jobba lite ikväll) och det är fint väder ute så tror jag skjuter på det någon dag till.

Så blir nog att duscha och sen sitta ute och ev läsa lite i en bok.

Får se när chefen hör av sig om ev samåkning i em också.
 
Glor på livestream från Falsterbo och tycker att huvudvärken kan gå över. Så känns lagom på soffan nu. :)

Försöker att inte stressa och känna att jag gör "för lite" hela tiden. Har småpysslat under helgen, ska se till att laga mat till matlådor idag. Kanske kan det vara okej att tvätta imorn och dammsuga om ett par dar 🤷‍♀️ lite i taget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 882
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp