Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, toast Skagen! Det var förstahandsvalet för förrätt, men det föll på att brödet ska smörstekas strax innan. Utan smörstekt bröd är det inte lika gott, och smörstekt bröd som är gjort två timmar tidigare är inget vidare heller. Det får bli en annan gång.Förrätt till föräldrarna.Visa bifogad fil 159946
Oj, bookmaker till förrätt? Eller kanske en liten, då? För annars brukar man ju kunna äta en sån till middag. Men det är väldigt gott!Fan vad kul det var att göra sås @Mineur Har bara kommit halvvägs dock
Vi åt Bookmaker toast till förrätt, favorit från annat år! Väntar in såsen nu och sedan några orimligt dyra köttbitar som är redo att stekas. Min partners enda matnöje, köpa konstigt kött på nyår
Ser SUPERGOTT ut, men jag tror att jag hade varit mätt i flera timmar efteråt....
Det är en god observation. Som tur är har vi just denna kväll många timmar att sprida middagen över….Ser SUPERGOTT ut, men jag tror att jag hade varit mätt i flera timmar efteråt....