Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! 😍 Nu blir det ordentligt med kalas! Känns ju lite halvtaskigt att fira så hårt när någon får sparken (och som dessutom var helt clueless över situationen, han har inte fattat att han totalt saknar respekt och förtroende från sina anställda) men i det här fallet känns det ändå helt okej.

Han har uttryckt sig sexistiskt flera gånger, han säger opassande grejer på löpande band och han är bättre på att skryta om sig själv än att lyssna på sina medarbetare. Jag kommer inte att sakna honom ett dugg 😁
 
Du får be om en tamp och hoppa i och hålla i dig :D

Överväger detta starkt. Mätaren visar 33 i skuggan nu. Fattar inte varför jag är så värmekänslig. Kaos. Kanske beror på att jag gått upp i vikt? Trodde det var en myt att en svettades mer som överviktig men det verkar i mitt fall onekligen stämma. När jag var smal frös jag mer eller mindre alltid. Nu är jag en ständig svettpöl.
 
Överväger detta starkt. Mätaren visar 33 i skuggan nu. Fattar inte varför jag är så värmekänslig. Kaos. Kanske beror på att jag gått upp i vikt? Trodde det var en myt att en svettades mer som överviktig men det verkar i mitt fall onekligen stämma. När jag var smal frös jag mer eller mindre alltid. Nu är jag en ständig svettpöl.

Det har med saken att göra, ja. När jag var som tunnast pga anorexin frös jag tills det var 20-22 grader. Nu är jag ju inte så tunn längre men jag är ju inte i nivå med när jag var som störst och jag fryser absolut mer nu än vad jag gjorde då.
 
Överväger detta starkt. Mätaren visar 33 i skuggan nu. Fattar inte varför jag är så värmekänslig. Kaos. Kanske beror på att jag gått upp i vikt? Trodde det var en myt att en svettades mer som överviktig men det verkar i mitt fall onekligen stämma. När jag var smal frös jag mer eller mindre alltid. Nu är jag en ständig svettpöl.

Ja, så är det för mig i alla fall. Frös hela tiden förra året när jag var rejält underviktig, nu ligger jag precis över vad som räknas som undervikt för BMI och fryser inte lika mkt. Svettades som fan när jag vägde 10 kg mer än nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 881
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 204
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp