Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och gissa vem som precis fick ett samtal från vår vice vd, med beskedet att vår chef är sparkad?
Alltså. En bättre början på semestern kunde jag faktiskt inte fått. Skål på er!
Tack! Nu blir det ordentligt med kalas! Känns ju lite halvtaskigt att fira så hårt när någon får sparken (och som dessutom var helt clueless över situationen, han har inte fattat att han totalt saknar respekt och förtroende från sina anställda) men i det här fallet känns det ändå helt okej.Grattis!
Du får be om en tamp och hoppa i och hålla i digÅker båt. Är en svettpöl.
Du får be om en tamp och hoppa i och hålla i dig
Överväger detta starkt. Mätaren visar 33 i skuggan nu. Fattar inte varför jag är så värmekänslig. Kaos. Kanske beror på att jag gått upp i vikt? Trodde det var en myt att en svettades mer som överviktig men det verkar i mitt fall onekligen stämma. När jag var smal frös jag mer eller mindre alltid. Nu är jag en ständig svettpöl.
Nej det är för varmtOrkar man laga mat idag?
Överväger detta starkt. Mätaren visar 33 i skuggan nu. Fattar inte varför jag är så värmekänslig. Kaos. Kanske beror på att jag gått upp i vikt? Trodde det var en myt att en svettades mer som överviktig men det verkar i mitt fall onekligen stämma. När jag var smal frös jag mer eller mindre alltid. Nu är jag en ständig svettpöl.
Orkar man laga mat idag?
Orkar man laga mat idag?
Nej det är för varmt
Vi har nog inte mer än 22 eller så här, så det är inte värst varmt. Jag har bara ingen energi...Nej. Fast jag överväger att dra igång röken och tillaga lite färskkorv. Det och en sallad kanske är lagom idag.