Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bakat en mumsig drömrulltårta idag...Har kommit hem, duschat och fått veta att det dessutom finns rulltårta hemma! Jag älskar rulltårta
"Varmlarmet" . Man kan tro att Aftonbladet använder sig av words stavningskoll, komplett med knäppa förslag på sammansatta ord.......
Som dyslexiker så lider jag inte, läste värmlandRubriksättare använder inte stavningskontrollen... den skulle dö av överlastning
Starta grillenHar en blåmes under soffan - kattrackan kom in med den
Ursäkta att jag skrattar, men som icke dyslektiker så läser jag ändå lika mycket fel...Som dyslexiker så lider jag inte, läste värmland
Vad är en pysselmaskin?Får inte igång min pysselmaskin har installerat uppdateringar, tagit bort uppdateringar, installerat andra, startat om och hållt på i nån timme nu. Det hjälper inte! Och jag som är så sjukt pysselsugen
Jag reagerade mest på vad som stod sedan. Typ "Håll dig i skuggan, ta det lugnt, drick mycket vatten" och för mig kommer det bli "spring i sjuhundra trappor efter att ha kokats inne på kontoret" Ska ta med kall handduk till jobbet imorgon."Varmlarmet" . Man kan tro att Aftonbladet använder sig av words stavningskoll, komplett med knäppa förslag på sammansatta ord.......
Sambon hade några krav när vi letade hus. "Kunna gå ut och kissa i trädgården" var ett av dom.Ringde en mäklare om en kommande gård på vischan. Försöker sälja in det till sambon nu med att han kan ha ATV, motorsåg, bränna hembränt, gå runt i kallingar fritt osv.
En Silhouette Cameo, skärplottermaskin. Men pysselmaskin låter roligareVad är en pysselmaskin?