Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan ar 8 am och det ar dags att starta dagen ... men jag kanske behover en till kopp kaffee forst. Jag maste ringa nagra samtal for jobbet och sedan ar det dags att fixa klart Camilla's kjol. Jag ar fortfarande sugen pa en Serger maskin, men vi far se hur jag kanner mig efter ett par project med den vanliga.

Men forst mer kaffee! 🥱
 
nöjd med min vattenkokare.
1626104440708.webp
 
"Varmlarmet" :crazy:. Man kan tro att Aftonbladet använder sig av words stavningskoll, komplett med knäppa förslag på sammansatta ord....... :D
Jag reagerade mest på vad som stod sedan. Typ "Håll dig i skuggan, ta det lugnt, drick mycket vatten" och för mig kommer det bli "spring i sjuhundra trappor efter att ha kokats inne på kontoret" :cautious: Ska ta med kall handduk till jobbet imorgon.
 
Kliver runt och mäter i rummet. Min goda vän skänker mig en skänk (hahaha). Jag har ett par olika möjligheter till möblering och funderar på vad som blir bäst.

Hon är helt fantastisk. Det är en möbel av en kvalitet som jag aldrig hade haft råd att köpa ny och hon GER mig den. Vill inte ha betalt. Jag blir alldeles generad.
De har gjort om köket efter en vattenskada och då bestämde hon sig för att ställa en annan möbel där. Hon bor på en gammal gård där det finns gott om gamla möbler i bodar och lador.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 862
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 167
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 199
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp