Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok vill bara uppdatera. Det går bra nu, det går bra nu 🌺

335E046A-B3F1-4A36-AFAB-F21C9792D2B2.webp
 
Sitter och fryser i 26 grader. För mycket utomhus och sol i dag tror jag. Huvudvärk dessutom.
Har annars det riktigt skönt nu.

Fick åka och rädda en pappa med två döttrar på havet i dag. Vi var ute på en liten båttur och såg en båt som inte betedde sig som den skulle. Pappan hade förmodligen fått rejäl solsting och försökte styra båten hemåt, döttrarna på typ mellan 3-5 år var helt hysteriska.
Men vi bogserades dem till en brygga och ringde på ambulans. Tog med oss båten till vår reserv rygga på fastlandet så får de hämta den sen. Hoppas det gick bra i alla fall.
 
Jag ska vara kattvakt till min systers katt. Vilket innebär att jag måste packa ihop mig, katten och kläder och sedan ta mig till Södermalm. Tänker vänta tills solen går ner även om det är sent. Men måste få i mig något att äta. Hade tänkt plocka upp en sushi på vägen dit men det är nog inte världens bästa idé plus att jag kommer ge mig iväg efter att allting stängt. Dock borde jag få i mig någonting innan dess, men det sista jag orkar göra är att fixa middag.

Jag brukar fixa både köld och hetta helt ok, trots min rondör, men ja just nu är det inte helt roligt.

Edit: Nu ringde min syster just och undrade hur det gick, och jag fick bekänna färg att vi inte är på väg till Bosse än. Hon lät inte helt glad - tilläggas ska att de åkte från Bosse lite innan tre idag på em. :rofl: Hon är min syster kan vi lugnt säga.
 
Det här vädret är verkligen LJUVLIGT (duckar lite - jag vet att många här tycker att det för varmt :nailbiting: :p) :) ! Underbart sommarväder att ha sommarlov/semester i. Idag har jag skrivit, läst, tvättat lakan som har fått hänga ute och soltorka, fixat med poolen (imorgon ska jag BADA :) !!), druckit lite vin, ätit glass ett par gånger, vattnat mina tomater och blommor..... :love:
 
Tittat på två kanonbra program på 1an.
Verkligen lagt ner telefonen och njutit.

Ett om två norrmän som bor på en ö med en fyr ute i Lofoten. Där ingen skulle tro att någon kunde bo
Och sen Mästaren med Josef Fares
Älskar "Där ingen skulle tro att någon kunde bo"!
Har typ sett alla säsonger av serien och blir glad när det nu kommer nya avsnitt. Bästa programmet att myskolla på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 862
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 167
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 199
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp