R
Raderad medlem 68338
Alltså, jag har ju tänkt en del på jobb osv på sistone. Jag tror jag bestämt mig nu. Jag vill inte jobba. Jag kan ha semester hela tiden
.
.
.
.
.
Rimligt ändå! Är inne på samma linje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag har ju tänkt en del på jobb osv på sistone. Jag tror jag bestämt mig nu. Jag vill inte jobba. Jag kan ha semester hela tiden
.
.
.
.
.
"Knutpissare" är ett begrepp i mina trakter.Sambon hade några krav när vi letade hus. "Kunna gå ut och kissa i trädgården" var ett av dom.
Nä, är nog rätt klar med dagen. Jag får släpa mig in i duschen och så får det vara bra med det.Nyligen hemkommen och står och fixar morgondagens lunch. Funderar på om jag ska duscha sen eller om jag ska orka med någon slags insats med ved eller trädgård innan dess.
Lite konstigt att de luktar men annars tycker jag inte 12 dagar ska ha någon betydelseHar migrän. Tog de två sista sumatriptanen från öppnade förpackningen som gick ut i juni. Tolv dagar gamla gör väl inget? De har luktat starkt de senaste månaderna men tror inte det är farligt.
Älskar "Där ingen skulle tro att någon kunde bo"!Tittat på två kanonbra program på 1an.
Verkligen lagt ner telefonen och njutit.
Ett om två norrmän som bor på en ö med en fyr ute i Lofoten. Där ingen skulle tro att någon kunde bo
Och sen Mästaren med Josef Fares