Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske ska ge den lite sockervatten på ett fat med typ stenar i så den får i sig något att dricka.Fjärilen som landade hos mig i förrgår sitter kvar. Undrar varför den bara sitter där och inte flyger iväg? Det går t.o.m. att klappa på den utan att den rör sig.
Så känner jag också. Därav vägrar jag att jobba heltid. 54% är alldeles lagomAlltså, jag har ju tänkt en del på jobb osv på sistone. Jag tror jag bestämt mig nu. Jag vill inte jobba. Jag kan ha semester hela tiden
.
.
.
.
.
Jag får prova med det.Du kanske ska ge den lite sockervatten på ett fat med typ stenar i så den får i sig något att dricka.
Är det där en giganitisk brons!Det sitter en jättestor(!) insekt på balkongen. Jag vågar inte ha öppet nu för jag vill verkligen inte ha in den... någon som vet vad det är för något? Lägger bild i spoiler.
En som bitsDet sitter en jättestor(!) insekt på balkongen. Jag vågar inte ha öppet nu för jag vill verkligen inte ha in den... någon som vet vad det är för något? Lägger bild i spoiler.
Om jag ändå kunde det! Får bo i bilen då typSå känner jag också. Därav vägrar jag att jobba heltid. 54% är alldeles lagom
Jag gick ut för att ge den sockervatten. Det visade sig att fjärilen var stendöd. Det förklarar ju varför den varit så orörlig.Jag får prova med det.
Tänk va smidigt att kunna kvällskissa hundar och sambo samtidigt, bara att öppna dörrenSambon hade några krav när vi letade hus. "Kunna gå ut och kissa i trädgården" var ett av dom.
Det är farligt nära sanningenTänk va smidigt att kunna kvällskissa hundar och sambo samtidigt, bara att öppna dörren
Tror du romansen dör om jag kör samma kommando som till hundarna? "taaa och tissa"Det är farligt nära sanningen
Älskar "Där ingen skulle tro att någon kunde bo"!
Har typ sett alla säsonger av serien och blir glad när det nu kommer nya avsnitt. Bästa programmet att myskolla på.
Ja! Kolla på Svtplay.Meh! Det är alltså en serie? de hade jag missat
Jag gick ut för att ge den sockervatten. Det visade sig att fjärilen var stendöd. Det förklarar ju varför den varit så orörlig.
Visa bifogad fil 73521
Kan man spara fjärilen på något sätt?
Eventuellt blir det lite kyligt..Tror du romansen dör om jag kör samma kommando som till hundarna? "taaa och tissa"