Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men suck.
Jag har (igen!) fått ett getingbo inuti förstubron till gästhuset.
Gick in dit för att hämta en ugnsform och när jag skulle gå ut ser jag att det flyger massor av arga getingar i dörröppningen. Jag tog sats och sprang ut samtidigt som jag slängde igen dörren efter mig.
Ska ringa så Nomor får komma ut och ta död på dem. Eländes djur. Hade de byggt på mindre trafikerat ställe hade de gärna fått bo kvar. men inte nu.
Testa att blåsa upp en tom, brun papperspåse och häng upp sen. Det ska se tillräckligt ut som ett getingbo för att de ska undvika att bygga nytt på platsen.Men suck.
Jag har (igen!) fått ett getingbo inuti förstubron till gästhuset.
Gick in dit för att hämta en ugnsform och när jag skulle gå ut ser jag att det flyger massor av arga getingar i dörröppningen. Jag tog sats och sprang ut samtidigt som jag slängde igen dörren efter mig.
Ska ringa så Nomor får komma ut och ta död på dem. Eländes djur. Hade de byggt på mindre trafikerat ställe hade de gärna fått bo kvar. men inte nu.
Eftersom de byggt inuti förstubron så har jag ingen chans att komma åt dem genom springorna. Så det måste till proffshjälp.Kan man inte ha ihjäl dem själv, eller är det inhumant? Gör de på något snällare sätt än spraya gift?
Samma här.Vill ha höst nu
Avskyr sån här värme