Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom de byggt inuti förstubron så har jag ingen chans att komma åt dem genom springorna. Så det måste till proffshjälp.
Och nej, gift är det enda. Hur skulle man annars göra? Fråga dem snällt om de vill överge hemmet och bygga nån annanstans :D

Inte vet jag! 😁 Men då behöver jag inte känna mig som en skurk som sprayat bort två bon i år. Det var förvånansvärt effektivt måste jag säga. 😎
 
Men katterna blir glada nu i alla fall.

20210713_134324.webp
 
Skulle ju ha klippt mig ikväll men de fick omboka pga av personalbrist till imorgon :nailbiting: Mitt hår har inte sett en sax sedan augusti förra året så visar mig inte gärna i utsläppt hår .. Så känner att jag behöver fixa till de tills helgen..

Stallet är iaf fixat, hästarna tycker de är varmt trots skugga men ställer jag in dem vill de lika fort ut igen 🥴 De är inte lätta att göra nöjda.
Ätit sen lunch och gosat med Morrhoppan. Nu får de bli lugnt resten av dagen, sambon åkte på dagen för att spana på björnar inatt 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 789
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 163
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 167
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp