Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en timmes skogsrunda med Ville, men ingen svamp. Jag letade ärligt talat inte heller. ;) skönt att det fläktade idag så myggen höll sig lugna! :)
:D Hur lyckades du med det? Här anföll svamparna vare sig man ville eller inte. Fick med en full påse hem. Tittade precis utanför tomten och hittade nyss ett helt gäng till. De är ÖVERALLT.

Tur att avkomman äter svamp när jag numera inte kan. För lämna dem i skogen kan man verkligen inte. Än mindre på tomten.
 
Hemma, stack till Indiska så fick jag det gjort. Konstaterade att en sak jag köpt satt fel så bytte till en storlek mindre. Handlat och kunde inte motstå en ask bigarråer och liteglasspinnar :angel:

Katten ska sluta vara kränkt att jag lämnade henne ensam så länge eftersom hon inte rört sig ur fläcken under tiden jag varit borta.
 
:D Hur lyckades du med det? Här anföll svamparna vare sig man ville eller inte. Fick med en full påse hem. Tittade precis utanför tomten och hittade nyss ett helt gäng till. De är ÖVERALLT.

Tur att avkomman äter svamp när jag numera inte kan. För lämna dem i skogen kan man verkligen inte. Än mindre på tomten.
Gick i fel typ av skog, däremot kommer det nog trattisar där snart! ;)
 
Tagit de väldigt lugnt idag. Somnade med Morrhoppan på soffan ❤️ Hon är så sjukt gosig 😂 Och kurrar så de vibrerar hela den där lilla kroppen.
Nu har jag suttit en timme på balkongen i skuggan och läst 🙃 Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Tvättar åt sambon som ska på Björnskådning i veckan, han får inte beträda min tvättstuga 😏
IMG_20210710_233221406.webp

Morrhoppan gillar Böcker ❤️ Eller iaf om hon får tugga på dem 😂
 
Min Akvarieförening hade en Uteträff idag, men det blev en dålig anslutning. Vi var 4 tappra akvarister som kom. Vi fikade och pratade lite i en timme, sedan åkte vi hem. Fick skjuts av en akvarie vännerna. Vi tog vägen förbi Djurhobby och shoppade lite.
Jag köpte ett palettciklid par och 10 stycken små regnbågar. Pseudomugil signifer heter de, ska googla lite mer i morgon
Så ser de ut, en lånad bild från nätet
 

Bifogade filer

  • 4be2ec442254e.webp
    4be2ec442254e.webp
    31 KB · Visningar: 15
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 897
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp