R
Raderad medlem 68338
Fan vad kallt det är. Jättekallt. Är inte alls en svettpöl nej dåååå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Fast kanske inte den som ska tyda min handstil.....Skrivit ett handskrivet brev, diskat och startat ännu en maskin tvätt. Ska strax cykla iväg och köpa frimärke och posta. ÄLSKAR RIKTIGA BREV
Rensat lite mer ogräs. Det går inte fort men långsamt är också en hastighet.
Älg kanske?
Nej !Älg kanske?
Jag tycker temperaturen är helt okej. Det är också delvis skugga där ogräset är.Starkt att ta sig för att göra något alls i denna värme!
Nej !
Rätt gissat rökt vildsvinVildsvin!
Är det jättevarmt i Stockholm? 22 grader i skuggan i södra Småland.... Vi har dessutom haft halvklart/mulet större delen av dagen. så VÄLDIGT behaglig temperatur faktiskt.Starkt att ta sig för att göra något alls i denna värme!
Frida Skybäck? En jättebra bok, tyckte jag....Precis slängt iväg en stor beställning på Ica, leverans imorgon "Råkade" klicka i en bok och en förpackning glassbåtar också Bokskåpets hemlighet, låter som både mysig och spännande Nu ska jag ta och värma upp lite middag + släppa ut katterna från sovrummet.
Är det jättevarmt i Stockholm? 22 grader i skuggan i södra Småland.... Vi har dessutom haft halvklart/mulet större delen av dagen. så VÄLDIGT behaglig temperatur faktiskt.
Här är det också 22 grader i skuggan. Förmiddagen var mulen men nu har solen tittat fram.Är det jättevarmt i Stockholm? 22 grader i skuggan i södra Småland.... Vi har dessutom haft halvklart/mulet större delen av dagen. så VÄLDIGT behaglig temperatur faktiskt.
Viss skillnad alltså.... Men vi ska visst få uppemot 30 grader på tisdag, så jag antar att värmen sprider sig....29 grader visar mätaren i skuggan. Kvavt och tryckande
Den är det. Låter lovande då, härligtFrida Skybäck? En jättebra bok, tyckte jag....
Viss skillnad alltså.... Men vi ska visst få uppemot 30 grader på tisdag, så jag antar att värmen sprider sig....