Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tillbringat eftermiddagen på ett årsmöte. I verkliga livet! Med folk! Har till och med kramats :love:

Tänk att man kan bi så glad och lycklig över något så enkelt som årsmötesförhandlingar och protokolljustering. Sedan med ett förvånansvärt superintressant föredrag om Gustav Wasa och kampen mot danskarna. Eftermiddagen avslutades med att jag sallad tillsammans med en god vän.

Enkla normala saker som jag saknat så innerligt.

Somnade till en stund 🤨 Örat har de slagit lock för samtidigt som de gör ont fast går okej med Ipren. Om de inte blir drastiskt bättre tills måndag får jag bita ihop och ringa vårdcentralen. Är ganska less på läkare efter en miljon olika besök under våren men kan samtidigt inte ha ont i örat!

Nej nu smälta maten en stund framför TVn 🌼

Sambon har byggt altan i veckan. Inviger den ikväll med den här utsikten. :love:

IMG_20210703_200008.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
691
· Visningar
70 499
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama