Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de är rätt häftiga men lite läskiga på samma gång!Jag får in sådana i stort sett varje dag. De är fascinerande stora. Men snälla som sagt.
Gillar dem
Jag med. Var inte så kaxig på plats (det är jag i och för sig sällan) men sköterskan var snäll och allt gick bra. Skönt att det är gjort!Första vaccineringen gjord. Var sjukt jobbigt när jag är spruträdd, men fick ligga på en brits som tur var Nu är vi på väg hem och sambon tyckte jag förtjänade lite choklad så det sitter jag och knaprar på nu
Meningen är som följer: Det var frustrerande vilken hållhake minnena hade på henne. Av någon jätteskum anledning tycker word att "hållhakeminnena" är ett sammansatt ord som bör skrivas ihop....VAD ar det du forsoker saga? Jag forstar inte alls.
Word har fått tokfnatt helt klartMeningen är som följer: Det var frustrerande vilken hållhake minnena hade på henne. Av någon jätteskum anledning tycker word att "hållhakeminnena" är ett sammansatt ord som bör skrivas ihop....
Det är inte första gången heller som jag får ett helt galet förslag på sammansatt ord som borde skrivas ihop....Word har fått tokfnatt helt klart