Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
. Han är ju snäll och så, men så jäkla velig och omständlig! Jag är inte van, i min värld är det raka puckar
Jag är nog rätt van. Har en mor som har väldigt svårt för att uttrycka vad hon vill, utan att prata i gåtor. För vissa personer ÄR det jättesvårt att "ställa krav" (som man ofta uppfattar att man gör). Jag är själv lite grann åt det hållet, men jobbar på att ändra på det..... :)
 
Råkade klicka in mig på arkivet...

Kan ändå inte låta bli att le lite. Värsta dramat 😂
Med rubriken Gunnar!!!
29CDC76C-26C9-40A0-AD8F-4ADA7ADAB930.webp

@Gunnar
 
Varit på stranden med mannen hela dagen. Packade en kylväska med mackor och kakor och fick riktig nostalgi från när jag själv var liten. Släppt av honom på golfbanan nu och själv kryper jag ner i soffan i det svala huset med en skräckroman. Hittade lite hasselnötsglass i frysen också. Semester :heart
 
Nu får vi snart besök av sambons sexåriga brorsdotter. Hon fick gå med en av hundarna förra lördagen och har tjatat hål i de stackars föräldrarnas huvud sedan dess om att få åka och hälsa på Dafne.

Den stackars barnhunden är lyckligt ovetande om saken. Men vi ska muta med kanelbulle så är nog saken biff.
B6F8DE16-D033-4FB9-9F0E-D318477DE2FB.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 882
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp