Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här hade precis en blinning (en broms alltså, aka JAS-plan ) letat sig in. Upptäckte jag när den BET mig på benet. Nu kliar det, och jag lär få ett REJÄLT bett där också.....Alltså. Om det nu är så jäkla lätt att hitta in i lägenheten som spyfluga borde det motsatta vara lika enkelt. Eller hur?
Rakt fram och höger vid den fladdrande gardinen.......
Aj!Här hade precis en blinning (en broms alltså, aka JAS-plan ) letat sig in. Upptäckte jag när den BET mig på benet. Nu kliar det, och jag lär få ett REJÄLT bett där också.....
vad fin! Har du kvar den?Jag fick påminnelser om flera fina minnen på facebook idag, bl.a. när jag varit på semester och när jag vann en funkia när jag besökte en öppen trädgård och deltog i deras tävling. Jag hade alla rätt i tävlingen där man skulle gissa namnen på träden.
Mitt första pris:
Visa bifogad fil 72903
Men det blir ingen semester i år. Inget annat kul heller. Idag vet jag inte alls vad jag ska göra.
Ja, den finns kvarvad fin! Har du kvar den?
Kul att du skrev det här just idag! När jag var ute och promenerade igår gick jag förbi en hundrastgård där just en saluki höll på att röja järnet och jag var tvungen att stanna och titta eftersom den var så vacker där den sprang Cocker spanieln som desperat försökte hålla jämna steg var lite mindre vacker och graciös...Sitter i soffan igen. Gick med hundarna till en rastgård och blev på bättre humör. De är så fina när de springer Nu kollar jag lite på olika vandringar och funderar på vad som skulle kunna passa oss.
Jag tycker att han verkar rätt gullig....Aaaah! Ringer upp svärfar och frågar om han vill ha mat när han kommer. Han börjar direkt med "nej men inte ska ni.. inte behöver jag..." Bla bla bla. Ska du ha mat eller inte? Svara bara på frågan. Äta bör vi annars dör vi, ska vi äta nu eller sen? Jag har ingen aning för jag fick inget vettigt svar.
Jag. Blir. Tokig.
. Han är ju snäll och så, men så jäkla velig och omständlig! Jag är inte van, i min värld är det raka puckarJag tycker att han verkar rätt gullig....
Sånt där blir man ju knäpp på tillslut. Han är ju snäll och så, men så jäkla velig och omständlig! Jag är inte van, i min värld är det raka puckar
Eller hur! Och en så enkel sak som mat vid tolvtiden, efter två timmar i bil. Ja eller nej liksomSånt där blir man ju knäpp på tillslut
Hur svårt ska det vara att bestämma sig