Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge man kommer på det med en gång bara, annars kan det nog bli lite konstigt.....När man ska ringa till gyn och hamnar hos Blomsterlandet...
Underbart juJag dör av skratt! En vän hade en pappa som var bonde hela sitt liv. Vännen drev med sin farsa då han var ung och klippte gräset. Han klippte smileys etc och pappan blev så arg.
Nu är pappan död sedan flera år. Vännen hade fått ogräs som han tänkte få väck med ngt specialmedel mot ogräs som farsan gett honom. Det var ngt superspecialkoncentrat som pappan sagt var kanon!
Vännen hällde ut lite här och var. Ett par v sen var det ogräsdjungel där han hällt ut ogräsmedlet. Tydligen hade farsan lurat honom. Det var något supergödningskoncentrat.
Hämnden är ljuv!
Nu ska jag sova
Har ändrat lite på mina sovtider nu när jag varit ledig 2 veckor men om nån vecka är det åter till jobbrutinerna även om det då är 4 veckor kvar av semestern.
Mår bäst av bra rutiner, men skönt att slippa kolla på klockan med
Det där är så jagTittar på en serie och surfar på mobilen. Hänger inte alls med i vad som händer, varför tittar jag ens?