Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dör av skratt! En vän hade en pappa som var bonde hela sitt liv. Vännen drev med sin farsa då han var ung och klippte gräset. Han klippte smileys etc och pappan blev så arg.
Nu är pappan död sedan flera år. Vännen hade fått ogräs som han tänkte få väck med ngt specialmedel mot ogräs som farsan gett honom. Det var ngt superspecialkoncentrat som pappan sagt var kanon!
Vännen hällde ut lite här och var. Ett par v sen var det ogräsdjungel där han hällt ut ogräsmedlet. Tydligen hade farsan lurat honom. Det var något supergödningskoncentrat. 😂😂😂
Hämnden är ljuv! 😂😂
 
Jag dör av skratt! En vän hade en pappa som var bonde hela sitt liv. Vännen drev med sin farsa då han var ung och klippte gräset. Han klippte smileys etc och pappan blev så arg.
Nu är pappan död sedan flera år. Vännen hade fått ogräs som han tänkte få väck med ngt specialmedel mot ogräs som farsan gett honom. Det var ngt superspecialkoncentrat som pappan sagt var kanon!
Vännen hällde ut lite här och var. Ett par v sen var det ogräsdjungel där han hällt ut ogräsmedlet. Tydligen hade farsan lurat honom. Det var något supergödningskoncentrat. 😂😂😂
Hämnden är ljuv! 😂😂
Underbart ju 😍
 
Alltså dessa ljuvliga kvällar 😍 kom hem för en lite stund sen efter ha varit och badat med Ville, maken, dottern och dotterns pojkvän. Ville tyckte att det var en höjdare att simma mellan oss. Sen gick jag, maken och Ville hemåt och dottern med pojkvän fortsatte till den större badsjön och plockade en hel soppåse med skräp från botten och tog hem och slängde. :)
Jag har även hunnit skrapa och oljat två fönster. :)
 
Har åter igen hittat en fantastiskt vacker tältplats. Såå underbar utsikt :love: (och ja, jag har badat också, och tänker bada imorgon innan frukost)
20210703_224057-01.jpeg
 
Nu ska jag sova
Har ändrat lite på mina sovtider nu när jag varit ledig 2 veckor men om nån vecka är det åter till jobbrutinerna även om det då är 4 veckor kvar av semestern.
Mår bäst av bra rutiner, men skönt att slippa kolla på klockan med
 
Nu ska jag sova
Har ändrat lite på mina sovtider nu när jag varit ledig 2 veckor men om nån vecka är det åter till jobbrutinerna även om det då är 4 veckor kvar av semestern.
Mår bäst av bra rutiner, men skönt att slippa kolla på klockan med

Skaffa en katt! Så behöver du aldrig kolla på en klocka igen … De har fan för evigt inbyggt rutinerna när det är dags (för den tvåbenta) att vakna, ta sig upp ur sängen och fylla på matskålen. Måndag som torsdag som lördag, vardag som semester. :arghh:

(Inte allvarligt ment, såklart. Jag råkar bara vara lite extra less på min okristligt morgonpigge, fyrbenta just nu. Lite som att ha ett barn som aldrig når tonåren, typ. :p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 895
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp