Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir tokig på Excel! VARFÖR kommer det plötsligt upp olika serier i ett diagram? Det har det inte gjort innan och gör heller inte när jag gör om det gamla. Men när jag vill ha in det nya...jahaja...då kommer det (jag gör diagram om antal smittade i Covid-19). Blir tokig!

Jag och Excel har ett hat-kärleksförhållande... oftast hat från min sida :D

Jag har hjälpt dottern att kamma ut hennes hår. Hon har långt och väldigt tjockt hår så det är inte så lätt för henne att nå. Dessutom måste hon ju vara försiktig där hon har tejpslingorna :)
Nu är hon iaf på väg till friidrotten och jag ska ta det lugnt tills 27-åringen kommer hit efter jobbet :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Visst har läskburkar i aluminium blivit tunnare? Tycker de blir lättare intryckta när man håller i dem. Mindre motstånd mot fingrarna. 🤔
Svar
14
· Visningar
3 299
Senast: MiaMia
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större...
2
Svar
21
· Visningar
720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka