Dottern har lagt sig och jag och 27-åringen ska kolla på något på TV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med, jag saknar dom gamla.Men vad har hänt med tre programledarna som var med innan ? Jag blev helt förvirrad när jag började titta denna gången.....
Jag har precis i detta nu en surdeg som går i köksassistenten..... Så....jag läste att du skulle "starta degen", och sedan hade du ju också några surdegar.....Jag städar och läser tidningen - men ska strax hoppa in i duschen och starta dagen. Förutom högre seminarium så har jag en helt obokad dag, så jag ska passa på att beta av några surdegar som har fått vänta på tok för länge. Skönt!
Jag städar och läser tidningen - men ska strax hoppa in i duschen och starta dagen. Förutom högre seminarium så har jag en helt obokad dag, så jag ska passa på att beta av några surdegar som har fått vänta på tok för länge. Skönt!
Jag har precis i detta nu en surdeg som går i köksassistenten..... Så....jag läste att du skulle "starta degen", och sedan hade du ju också några surdegar.....
Jag har inlett dagen med nybakat surdegsbröd till frukost jag
Jag har precis i detta nu en surdeg som går i köksassistenten..... Så....jag läste att du skulle "starta degen", och sedan hade du ju också några surdegar.....
Idag är jag trött på mina värdelösa kunder. Får man ens säga så?
- Är priset med eller utan moms?
- Utan moms på 25%
- Vad blir priset då?
Eller alla mail som jag får med "Hur går det med det här?" trots att det tydligt framgår i mitt förra mail att jag behöver någonting från dem för att komma vidare, som jag inte fått svar på. Blir ombedd att skicka kontaktuppgifter till person vars mailsignatur med kontaktuppgifter finns längre ner i samma mail. Ger instruktioner om "du gör såhär" och får svaren "kan du göra åt mig?". Alltså om och om igen, dagarna i ända. Får panik Har även några kunder på stora affärer som är extremt krävande just nu och ändrar saker varje dag, och blir irriterade när allt inte blir rätt direkt när jag får nya instruktioner varje dag och allt går från mig i flera led sedan som behöver rätta till. Gggrrrggghh...