Excel är livets kraft, det är vishetens väg och sanningens bas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Excel är livets kraft, det är vishetens väg och sanningens bas.
Gör så ont att bli stucken i handen!Först fick jag leka nåldyna imorse, blodkärlen sa upp sig och drog till månen ungefär Till slut sa jag ifrån och bad hen sticka i handen istället för var less på att bli stucken i armarna. Ut kom de iaf lite blod
Sen suttit och tjafsat på zoom i över två timmar nu när de slagit ihop två arbetslag till ett .. blahablah känner jag Maskineriet kommer gnissla i vår ... Och efter ha vart helt slut så somnade jag på soffan och vaknade av världens mardröm med hjärtklappning delux Drömmer alltid mardrömmar när jag är stressad.
Åh, förstår dig! All pepp till digFick en tid redan imorgon för ultraljud och mammografi pga avbokningar, istället för att vänta tills min tid i Februari. Så nu är jag sjukt nervös. Hade lugnat ner mig och omvandlat mina knölar till Schrödingers bröstknölar i mitt huvud och känt mig nöjd med att inte veta, men nu ska jag få reda på vad det är redan imorgon? Stör mig på hur min hjärna fungerar.
Kändes som nerverna krampa lite men låg och räknade får typ för att försöka glömma bort vad som pågick. Blir blå oavsett vart de sticker migGör så ont att bli stucken i handen!
Fått ha infart där många gånger och blir lika blå varje gång..
Fick en tid redan imorgon för ultraljud och mammografi pga avbokningar, istället för att vänta tills min tid i Februari. Så nu är jag sjukt nervös. Hade lugnat ner mig och omvandlat mina knölar till Schrödingers bröstknölar i mitt huvud och känt mig nöjd med att inte veta, men nu ska jag få reda på vad det är redan imorgon? Stör mig på hur min hjärna fungerar.
Åh, förstår dig! All pepp till dig
Det är inte kul... men kom ihåg att de flesta förändringar är trots allt godartade och skulle de inte vara det är det bra att ta dem i tid
Vänta nu … 27-åringen? Har han fyllt år nu alltså?Jag har hjälpt dottern att kamma ut hennes hår. Hon har långt och väldigt tjockt hår så det är inte så lätt för henne att nå. Dessutom måste hon ju vara försiktig där hon har tejpslingorna
Nu är hon iaf på väg till friidrotten och jag ska ta det lugnt tills 27-åringen kommer hit efter jobbet
Jag får kolla. Arbetar extra på hemsjukvården och där ska vi ha visir vid nära omvårdnad. På särskilda boendet har dom munskydd hela arbetspasset, tillbaka där igår efter 1,5 års tjänstledighet.Får ni välja? Vi ska bära både munskydd och visir
Ja alltså när jag tittar hur dom andra gör så krokar dom bort munskyddet med ena handen, dricker och krokar på det igen..Min tanke också, men svårt när man inte ska pilla på munskyddet så mycket
Grattis till godkändIdag har jag firat 25-årsdag inom mitt yrke. Det går fort när man har kul trots allt.
Att magisteruppsatsen är godkänd är liksom grädde på moset.
Grattis till dig medGrattis till godkänd
Idag är det 37 år sedan jag klev in genom dörrarna. Har jobbat på flera ställen på sjukhuset och har läst vidare 2 gånger men varit anställd hela tiden.
Vänta nu … 27-åringen? Har han fyllt år nu alltså?