Man vet att det inte händer speciellt mycket i ens liv när man är taggad på tanken att eventuellt åka till Ikea i helgen för att komplettera hemmakontoret...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska tänka på er.Ligger vaken och oroar mig inför morgondagen när min hund ska in och sövas... Hoppas bara allt går vägen nu.
Kände lite samma sak faktisktHar använt munskydd hela dagen på jobbet. Vilket resulterar i totalt uttorkade slemhinnor i näsan och ont i halsen. Tror jag får övergå till att jobba med visir istället..
Ja det blir samma här.. eller så får jag bli bättre på att dricka massor med vatten!Kände lite samma sak faktiskt
Tänkte ha det av flera anledningar, får testa några dagar och se hur det går...
Men vad har hänt med tre programledarna som var med innan ? Jag blev helt förvirrad när jag började titta denna gången.....Kollar Masterchef Australien och äter chips .
Man vet att det inte händer speciellt mycket i ens liv när man är taggad på tanken att eventuellt åka till Ikea i helgen för att komplettera hemmakontoret...!
Var på jobbet 7.30 för att starta upp ett gäng utbildningar idag (distans såklart). Som tur är har det varit en relativt lugn morgon för att ha så många utbildningsstarter, ofta väcks jag av telefonsamtal. Har lärt mig att man inte kan säga "hör av er på morgonen om ni behöver hjälp" till folk som arbetar inom bygg, vi har olika ideer om vad morgon är
Och privatkunder har en ännu sämre uppfattning om vettiga arbetstider. Jag har haft kunder som ringt till min jobbmobil vid midnatt på vardagar, vid 20-tiden på en lördag och klockan 4 på en söndagsmorgonVar på jobbet 7.30 för att starta upp ett gäng utbildningar idag (distans såklart). Som tur är har det varit en relativt lugn morgon för att ha så många utbildningsstarter, ofta väcks jag av telefonsamtal. Har lärt mig att man inte kan säga "hör av er på morgonen om ni behöver hjälp" till folk som arbetar inom bygg, vi har olika ideer om vad morgon är
Sambon (som jobbar inom bygg) börjar 06.45.
Förra veckan var han på jobbet då hans väckarklocka plötsligt ringde. 05.50. Då hade han RÅKAT åka till jobbet en timme för tidigt. Vem gör så?! han hade alltså gått upp, ätit frukost och tagit bilen till jobbet. Jag undrar vilken tid han gick upp den dagen.
Och privatkunder har en ännu sämre uppfattning om vettiga arbetstider. Jag har haft kunder som ringt till min jobbmobil vid midnatt på vardagar, vid 20-tiden på en lördag och klockan 4 på en söndagsmorgon
Tack och lov att jag bara arbetar med företag nu, inte ens en tiondel så mycket bekymmer som med privatkunder