Att göra i Gävle

Haha, vad är det?
Gudinna vid hyperboreiskt hav är en skulptur av Eric Grate, som av någon anledning (antagligen för att den föreställer en naken kvinna) ofta kallas för "fnasket i plasket". Bor ni på Grand och går in till själva stadscentrum så kommer ni att se den.

Själv är mina enda tips att åka i från Gävle, så jag är väl inte till mycket hjälp :D Älskar Högbo Bruk utanför Sandviken (någon mil inåt landet), det är en väldigt fin gammal bruksmiljö med mycket att se.

Gudinna vid hyperboreiskt hav är en skulptur av Eric Grate, som av någon anledning (antagligen för att den föreställer en naken kvinna) ofta kallas för "fnasket i plasket". Bor ni på Grand och går in till själva stadscentrum så kommer ni att se den.

Själv är mina enda tips att åka i från Gävle, så jag är väl inte till mycket hjälp :D Älskar Högbo Bruk utanför Sandviken (någon mil inåt landet), det är en väldigt fin gammal bruksmiljö med mycket att se.

Tack, aldrig hört talas om. Men då kommer vi se den, ja.

Ja, Högbo Bruk är fint, där har jag varit.

• Gilla
Reactions: MML

Liknande trådar

Fritid Jag vet att det finns en hel del foodies och matintresserade här som håller till på andra sidan kusten. Jag och min sambo ska spendera...
2
Svar
20
· Visningar
1 756
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 068
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18