Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratar din pappa meänkieli? Jag kommer från en by där folk pratar meänkieli och det är mina föräldrars modersmål men jag kan bara enstaka ord och uttryck.Hummm, ska nog göra som pappa som gnäller att det inte finns alternativ för mankeli eller Torne Samiska! (mest på skoj) Men tack för tipset för engelska!
så stavadest japp mamma och pappa pratar meänkieli, vilken by kommer du ifrån?Pratar din pappa meänkieli? Jag kommer från en by där folk pratar meänkieli och det är mina föräldrars modersmål men jag kan bara enstaka ord och uttryck.
Har använt munskydd hela dagen på jobbet. Vilket resulterar i totalt uttorkade slemhinnor i näsan och ont i halsen. Tror jag får övergå till att jobba med visir istället..Har sökt ett nytt jobb idag! Och använt munskydd på mitt nuvarande jobb fast jag inte måste. Och imorgon ska jag försöka prata med min ena kollega om en ”jobbig” sak.
Hade det varit jag hade jag lagt mig på soffan och tänkt samma tanke, vaknat 3 timmar senare och funderat på varför jag inte la mig i sängenLämnat in omtentan från första terminen som släpade, skönt kan jag släppa den tills resultatet kommer. Huvudet har sagt upp sig totalt nu efter två stressiga dagar med deadlines. Så nu ligger jag på soffan och funderar på om inte sängen vore ett bättre alternativ
Skulle kunna hända lovar, det brukar sluta så men idag måste jag sova i sängen för ska iväg på provtagning tidigt i morgon bitti Så ska hasa mig till sängen!Hade det varit jag hade jag lagt mig på soffan och tänkt samma tanke, vaknat 3 timmar senare och funderat på varför jag inte la mig i sängen
Vill inte skriva ut det öppet, skickar pm.så stavadest japp mamma och pappa pratar meänkieli, vilken by kommer du ifrån?
Skulle vilja buda hem någon överraskning till morföräldrarna. De är ensamma mest hela tiden och skulle vilja komma med en liten överraskning men kommer inte på något annat än blommor... Funderade på lite lyxiga saker från Ica, och betala hemkörning men de kör inte ut i deras område