Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ringde just från blomsteraffären och tala om att någon ville skicka blommor till mig jag har inte en susning om varför ingen födelsedag, inte gjort något speciellt för någon och ingen närstående har dött. Det ska bli mycket intressant och se vem det är ifrån
Så jäkla hemlig att jag inte ens vet om det! Då är det hemligt på rätt nivå!Din hemliga älskare?
Och ett angenämt problem. Jag skulle vilja köpa hela den här serien men jag är osäker på om det blir för konstigt med färgen i mitt annars så grå/vit/röda kök?Älskar mitt nya kök!
Visa bifogad fil 63499
Och ett angenämt problem. Jag skulle vilja köpa hela den här serien men jag är osäker på om det blir för konstigt med färgen i mitt annars så grå/vit/röda kök?
Visa bifogad fil 63500
Tack, då var det avgjort! Räknar med att du hälsar på nästa gång du har vägarna förbiNä, det funkar
Jätte fina!Och ett angenämt problem. Jag skulle vilja köpa hela den här serien men jag är osäker på om det blir för konstigt med färgen i mitt annars så grå/vit/röda kök?
Visa bifogad fil 63500
Ja! Jag gillar serien jättemycket och är så himla trött på mina vanliga, vita IKEA-tallrikar som jag köpte när pengarna inte räckte till mer än såJätte fina!
Hehe! Jag har aldrig lyckats handla på systemet utan att få visa leg; nyligen fyllda 33 år. Sambon har lyckats en gång för lite sen (han är 31), var nog tack vare skägget annars ser han ut som en sjuttonåring haha .Började jobba tidigt i morse efter att jag matat alla mina döende fyrbeningar Sen iväg med ungar, sen jobb 45 min till innan jag åkte på massage, in på bolaget, in på ica och sen hem och jobba igen. Åt tårta till lunch Hinner ingen rast idag men det gör inget för jag trivs inne på mitt nya fina kontor
Fick förresten visa leg på bolaget. Känns ju bra såhär dagen efter man fyllt 32
Know the feeling!Nu har jag haft "Plats ett i kön" hur länge som helst!
Edit: Och den jävla rösten har mage att tacka mig för mitt tålamod Jag har inget jävla tålamod men jag är så illa tvungen att vänta!
Know the feeling!
Om jag ringer till svenska myndigheter eller företag brukar jag trycka valet för engelskspråkig. Där brukar man komma fram snabbare