Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge sedan ändå! Såg den första filmen på premiären i Heron City tillsammans med min pappa. Vilket ju var ju rätt stort eftersom jag dels nästan aldrig går på bio, aldrig hade varit på nämnda ställe innan och inte träffar min pappa så jätteofta hellerFörsta Harry Potter filmen är 20 år!
Skönt att du har så fint och tryggt, stabilt stöd .Städar farsans lägenhet tillsammans med killen jag träffar. Hade extrem ångest inför det och började nästan gråta när vi skulle låsa upp dörren, ville inte att han ska behöva se kaoset osv. Men ja, det går bra. Han har tömt kylskåpet och rensat gamla grejer ur köket rent allmänt, går nu till återvinningen med förpackningar och är bara lika lugn och snäll som vanligt...
Ja verkligen. Han är oerhört omtänksam och hjälpsam. Upptäcker gång på gång att det inte spelar någon roll hur kaosartat allt känns eller hur dåligt jag mår av olika anledningar, han finns där då på samma självklara sätt som stunderna då allt känns fantastiskt.Skönt att du har så fint och tryggt, stabilt stöd .