Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis beställt hem tapetprover!
Hoppas att maken ska bli eld och lågor och tycka mitt förslag om att renovera vardagsrum och matrum samtidigt, utan någon annan riktigt bra sällskapsyta i huset, med en 1,5 åring hemma låter helt rimligt när han väl får se hur snygga tapeter jag hittat
En sådan här står nu i ugnenHar så mycket mat från igår, så behöver inte laga något idag . Tror jag ska baka en kaka istället ! Kanske något med äpple och kanel...?
Zombietrött. Helt fel inför tenta
Vill han ha större bur kanske? Jag har något vagt minne av att det var prat om sådant när jag hade gnagare, att de gjorde just så om det var något de tyckte var "fel" med buren.Städat åt hamstern och är rätt frustrerad över att han alltid ska bajsa på samma ställe som han samlar sin mat.. Liksom varför?
Har så stor bur jag kan ha då jag behöver en jag kan flytta på. Har ofta folk som sover på min soffa och då behöver jag kunna flytta in honom på toan.Vill han ha större bur kanske? Jag har något vagt minne av att det var prat om sådant när jag hade gnagare, att de gjorde just så om det var något de tyckte var "fel" med buren.