Maken handlade massa saker till rummet vi renoverat förut men han glömde tapetlim. Så gick det med att tapetsera klart ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då faktiskt hellre snö fast jag är snö-hatare ☹Det regnar och i natt ska det bli -13
Och min knäppa hjärna har redan börjat fundera på tomten som bara är gräsmatta, trista tallar och prydnadsbuskar.Fick reda på att avkomman budat på ett hus.
En trist och vanlig villa. Men, de är innerligt trötta på sitt slummiga lägenhetsboende. De bor mitt i stan men fastigheten är väldigt nedgånget och hyran är hög.
Jag peppar och försöker intala att de kan fixa upp det i väntan på det perfekta boendet. Och håller tummarna att de får huset.
(hur ska jag kunna sova inatt..... )
Fick skotta blötsnö på pappas parkering tog grannens också pga kul.
Gud jag är så avundsjuk att jag hade kunnat gråta.
Det har snöat en del senaste veckan och om bara dagens nederbörd hade kommit som snö istället hade vi haft ett vintervitt landskap i flera veckor att se fram emot. Nu är det istället blixthalka på varenda väg och omöjligt att gå utanför dörren iklädd broddar att se fram emot.