Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va tusan, är det bara jag som har följande utsikt? Regn, regn, regn och isgator.
20210111_151055.webp
 
Japp, här fanns snö sedan innan och nu har det börjat snöa för fullt, så det blir intressant att se hur mycket som kommer över kvällen/natten :idea:
Gud jag är så avundsjuk att jag hade kunnat gråta.
Det har snöat en del senaste veckan och om bara dagens nederbörd hade kommit som snö istället hade vi haft ett vintervitt landskap i flera veckor att se fram emot. Nu är det istället blixthalka på varenda väg och omöjligt att gå utanför dörren iklädd broddar att se fram emot.
 
Ni har tjattrat på så jag orkar inte läsa igenom just nu

ska upp till Stallet fort som katten innan all modd börjar frysa på och bli isgata. Ingen ridtur idag pga det. Snöade hela förmiddagen och nu är det delvis barmark på vägar men med vatten
 
Här övergick snöandet till regn... :(

Började jobba för en vecka sen men de flesta andra är tillbaka först idag, och därmed är mötena igång. Trött i huvudet nu!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
360
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp