Höll tummarna för att ÄNTLIGEN slippa gyttjan och få lite snö idag. Det är +3 och ösregn, precis som föra veckan Just nu sitter jag och surar med en kopp kaffe. Är löjligt trött på vädret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack och tackHåller verkligen tummarna för att allt ska gå så bra och komplikationsfritt som möjligt för din mamma!
Grattis till betyget!
Tjohoo! Lycka till!Fick just ett samtal från ett jobb jag sökt, det blir intervju redan i eftermiddag
Äter han? Hur beter han sig om du försöker lyfta upp honom (om du jämför med hur han brukar bete sig då) alternativt lyfter upp honom och sätter honom på en ny plats?Är så orolig. Min hamster är fortfarande vaken, sitter i buren och bara stirrar. Han brukar sova från tidig morgon från sen kväll.
Nojig för att han ska ha ont i magen eller något sånt. Är så svårt med smådjur, inte lätt att se om de har ont.
Han brukar bara äta i huset, ger man något stoppar han bara maten i kinderna. Han är lugnare än vanligt.Äter han? Hur beter han sig om du försöker lyfta upp honom (om du jämför med hur han brukar bete sig då) alternativt lyfter upp honom och sätter honom på en ny plats?
Väg honom? Vågen är min bästa kompis för att hålla koll på att mina marsvin äter som de ska. Sjuka, eller misstänkt sjuka marsvin väger jag varje dag.Är så orolig. Min hamster är fortfarande vaken, sitter i buren och bara stirrar. Han brukar sova från tidig morgon från sen kväll.
Nojig för att han ska ha ont i magen eller något sånt. Är så svårt med smådjur, inte lätt att se om de har ont.
Det är jobbigt om de inte mår bra, vet precis hur snabbt det kan gå Hoppas han piggar på sig och vill äta något.Han brukar bara äta i huset, ger man något stoppar han bara maten i kinderna. Han är lugnare än vanligt.
Men nu ligger han i huset iaf, men ska hålla koll på honom. Kan ju gå så snabbt om de blir sjuka.
Väg honom? Vågen är min bästa kompis för att hålla koll på att mina marsvin äter som de ska. Sjuka, eller misstänkt sjuka marsvin väger jag varje dag.
Tack för tipsen!Det är jobbigt om de inte mår bra, vet precis hur snabbt det kan gå Hoppas han piggar på sig och vill äta något.
Vägning är bra för att ha ett hum om de äter eller inte om det är svårt att se.
Det duggregnar här nu (Småland)...Underbart med all snö
dock ska det regna på allt snart... bor i Linköping
Att väga (och skriva upp!) är riktigt smart. Friska djur väger jag varje vecka, och på så vis kan jag reagera fort när någonting inte stämmer.Tack för tipsen!
Ska väga honom när han kliver ut ur huset igen och hålla koll på vikten.
Jag tror han är lite tjock, så han har lite att ta av iaf.