Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-7 grader ute och jag somnade inte förrän runt kl 1 inatt. Dags att borsta tänderna, skrapa rutorna på bilen och åka till jobbet.
Så avundsjuk. Här regnar allt bort i skrivande stund.Jag ska ut och skotta snö jag... @Ninnurur och @Hoarfrost, var är ni?!
Edit: Det snöar alltså fortfarande...
Så avundsjuk. Här regnar allt bort i skrivande stund.
Jag är här! Alltså i soffan. Hade dock gått ut och skottat om jag var därJag ska ut och skotta snö jag... @Ninnurur och @Hoarfrost, var är ni?!
Jag är här! Alltså i soffan. Hade dock gått ut och skottat om jag var där
Förlåt, men jag fnissar lite här. Jag tycker inte den mängden snö är i närheten av att behöva plogning. vad kan det vara, fem centimeter?Visa bifogad fil 63091
Just kommit in efter morgonpromenaden, lite drygt när de inte hunnit ploga ännu men även här blev de vinter. Kanske blir någon eller ett par månader tung vinterträning för hästarna innan de årsdebuterar Eller ja den ena ska iallafall förhoppningvis årsdebutera, den andra är ett projekt
Förlåt, men jag fnissar lite här. Jag tycker inte den mängden snö är i närheten av att behöva plogning. vad kan det vara, fem centimeter?
Redovisar projektarbetetJag ska ut och skotta snö jag... @Ninnurur och @Hoarfrost, var är ni?!
HahaSörlänningar vet du
De snöar för fullt igen Jo de är plogat en gång tidigare på vägen igår men inte nu på morgonen, men antar att de är tvungna ikväll om de snöar igen Stora vägen är plogad nu iafFörlåt, men jag fnissar lite här. Jag tycker inte den mängden snö är i närheten av att behöva plogning. vad kan det vara, fem centimeter?
Hatar snö kallas de klarat mig fin fint utan den blir intressant om jag kommer upp på berget idag eller inte De är ett helvete att de valt att bo uppe på ett berg kommer alltid dubbelt med snö där som här nereSörlänningar vet du
Hoppas på lika snabbt och lätt fixat fel här, skulle äntligen hämtat hem en av de nyköpta unghingstarna igår - och lyckas tima det med att bromslampan plötsligt signalerar akut fel när jag skulle iväg. Tur i oturen ändå att jag inte kom iväg alls, hade varit lite värre att bli stående någonstans på vägen flera mil hemifrån med en ledsen och orolig unghäst på släpet. Men surt när man redan väntat och längtat länge och får skjuta upp ankomsten en vecka till.