Såg när den passerade här Det var lång kö bakomVi var tvungna att ligga bakom en snöplog i sisådär fem mil Nåja, nu är det bättre fart igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg när den passerade här Det var lång kö bakomVi var tvungna att ligga bakom en snöplog i sisådär fem mil Nåja, nu är det bättre fart igen
Om jag inte är heeelt ute och cyklar bor väl du i Dalarna och @LadyCovergirl i SkåneSåg när den passerade här Det var lång kö bakom
Om jag inte är heeelt ute och cyklar bor väl du i Dalarna och @LadyCovergirl i Skåne
Måste vara en lååång kö
De kom hit idag för att packa ihop lägenheten och så. Så nu ska jag kidnappa hunden så mycket jag kan!Hunden?
Hade inte hunden med matte flyttat?
Vi ska få precis likadant väder här nere också de närmsta dagarna.... Så TRIST.... Speciellt som det har snöat, och är jättevackert här nu......Underligt väder i Stockholm just nu, Imorgon snöblandat regn under dagen och plusgrader för att sedan gå ner till -6 under natten. Följd av tisdagen där det går från +2 till -13. Hoppas folk har rejäla broddar (inte jag) eller så blir det lång väntan på akuten, @CillaW är du inte ortoped? Någon sa att just vintermånaderna är den med flest patienter.
Lite kallt hemma så jag värmde händerna på katten, hon var mindre road och jag fick en dödsblick och funderar på att ta fram mitt duntäcke för första gången i vinter.
Jag kunde ha blivit en av hennes patienter idag,skit vad halt det var fast det inte såg så ut, precis som förra gången då jag bröt handleden.Underligt väder i Stockholm just nu, Imorgon snöblandat regn under dagen och plusgrader för att sedan gå ner till -6 under natten. Följd av tisdagen där det går från +2 till -13. Hoppas folk har rejäla broddar (inte jag) eller så blir det lång väntan på akuten, @CillaW är du inte ortoped? Någon sa att just vintermånaderna är den med flest patienter.
Lite kallt hemma så jag värmde händerna på katten, hon var mindre road och jag fick en dödsblick och funderar på att ta fram mitt duntäcke för första gången i vinter.
Jag är glad åt att jag har icebugs... Hundpromenaderna skulle bli spännande annars. (Ser dock inte fram emot att jobba. Det brukar vara sjukt läskigt att köra moppe när det är is ute, trots dubbdäck)Underligt väder i Stockholm just nu, Imorgon snöblandat regn under dagen och plusgrader för att sedan gå ner till -6 under natten. Följd av tisdagen där det går från +2 till -13. Hoppas folk har rejäla broddar (inte jag) eller så blir det lång väntan på akuten, @CillaW är du inte ortoped? Någon sa att just vintermånaderna är den med flest patienter.