Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
6C28AA7D-C8E5-4493-B14E-53BCD8D7B5AD.webp

Fick en brandfilt av min lillebror i julklapp, har vart duktig nu och satt upp den på ett lätt åtkomligt ställe 😅 Så nu kan lillebror vara stolt över storasyster 😂🤷🏻‍♀️

Dricker kaffe med kaluha och jobbar. Hade smakat bättre om det inte var för att jag medvetet inte berättat för sambon att jag har kaluha i mitt kaffe eftersom jag vet att han anser att det blivit mycket alkohol över julhelgerna, och även om han oftast inte har någon åsikt om att jag öppnar en flaska vin en vardag så kan jag ändå tycka mig märka att hans blick varit något annorlunda senaste gångerna. Så jag sa ingenting när jag hällde i en skvätt, och undvek att ge honom en puss när han passerade mig vid köksbordet nyss. Nu kändes allt plötsligt väldigt olustigt, och hjärtat rusar givetvis också över ovälkommet koffein och alkohol när jag redan jobbar övertid.

Nej, det blir en vit månad från och med i morgon. Det är första och sista gången i mitt liv som jag tänker smyga i mig alkohol.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 999
· Visningar
56 284
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Visst har läskburkar i aluminium blivit tunnare? Tycker de blir lättare intryckta när man håller i dem. Mindre motstånd mot fingrarna. 🤔
Svar
14
· Visningar
3 508
Senast: MiaMia
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka